Maar waar naartoe?
Ik hoop dat bokt hier ons een beetje mee kan helpen

Het was de planning om naar Tsjechië te gaan, mooie rotsen en bergen. Maar na wat foto's te hebben gezien kwam hij mij toch nog te bekend voor van vroeger en was het ook wat te dicht bij huis (kunnen we ook wel een keer heen als we een minder lange vakantie hebben) Dus Tsjechië viel af en we kwamen op Oost Polen.
Nu was tot eergisteren nog de planning naar Noord-Oost polen te gaan vooral richting het Białowieża National Park.
Voordeel is dat we hier veel adressen hebben gevonden waar je kunt kamperen bij de boer. Iets wat wij erg leuk vinden.
Na deel vind ik dat hier niet echt bergen zijn en dat ik een beetje bang ben dat we per ongeluk (te ver door het bos lopen en) in Wit-Rusland uitkomen en hier heb je een paspoort voor nodig en wij hebben enkel een id-kaart.
Maar nu kwam daar gisteren door toedoen van mijn schoonzus ineens Roemenië bij. Is een armer land waar nog veel net zo als vroeger werd gedaan. Ook met paard/koe en wagen. Volgens mij heb je hier echt nog een hele andere cultuur. Verder zijn hier bergen en kun je hier mooi wandelen. We wilden dan wel een beetje aan deze kant van Roemenië blijven omdat het best ver rijden is.
Maar na wat heen en weer gezoek kwam ook Kroatië om de hoek kijken. Dit vooral vanwege de Plitvice meren. Maar we vroegen ons wel af of dit het enige was of dat er nog meer te zien is dan alleen deze meren. En of het wel is toegestaan hier met de honden te komen. Is iemand hier al bekend mee?
Heeft Bokt nog ideeën of aan vullingen? (Graag niet met andere landen komen dan deze 3 anders komen we er helemaal niet meer uit

Weet er nog iemand kampeerplekken bij een boer in Roemenië of Kroatië?
Is er in Kroatië meer dan alleen die meren en mag je daar wel met honden komen?
En hoe zit dat de straathonden in vooral Roemenië? Gaat dat goed met onze honden aan de lijn?
We gaan met de auto en de tent en zullen onze twee honden mee nemen.
We hebben graag een actieve vakantie
We horen het graag!