Wij willen volgende week met de mobilhome naar denenmarken? Nu ben ik sowieso slecht in het plannen van reizen hebben jullie tips over wat ik echt moet zien?
nathalie_v
Geplaatst: 01-07-15 22:52
.
Laatst bijgewerkt door nathalie_v op 07-04-22 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt
igor001
Geplaatst: 01-07-15 22:53
Grenen (noordelijkste punt): hier gaan twee zee stromen tegen elkaar aan. Moeilijk uit te leggen. Google maar eens. In de buurt van grenen heb je ook leuke plaatsjes als Skagen en oa bij Tversted kun je met de auto op het strand rijden. Vergeet in Skagen niet de Bolcheriet te bezoeken!
Bij blokhus loopt een route over het strand naar verschillende plaatsen die je met de auto kunt rijden.
Romo mag je ook zeker niet missen. Een eiland die doormiddel van een brug met het vaste land is verbonden. Hele grote stranden hebben ze daar!
Blavand is het meest westelijke puntje. Ook leuk om aan te doen. Op een uur rijden hier vandaan heb je een niet al te duur safari park. Echt prachtig! Bij interesse kan ik het even voor je opzoeken.
Odense is natuurlijk ook erg leuk. Daar kom je veel tegen van de sprookjed van Hans Christian Anderson.
In augustus heb je op Langeland een grootffestival. Erg gezellig!
Ook heb je nog legoland en sommerland farup.
Eigenlijk is er heel veel in Denemarken. Teveel om op te noemen. Als je een streek weet waar je heen gaat, dan kun je me pben en kan ik gerichte tips geven. Eventueel met camping plaatsen.
Furrow
Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-15 22:58
Wat zijn jullie lief Alvast bedankt voor de antwoorden, morgenvroeg ga ik alles bekijken en dan heb ik een beter idee van de regio waar we naartoe gaan!
Want eigenlijk wist ik niet eens waar ik moet beginnen! Maar dit is een goed begin waar ik al zeker verder mee verder kan!