Op vakantie, annulerings verzekering huisdieren?

Moderators: Essie73, MirandaT, Ods, Warboel, Duhelo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

eilleen333

Op vakantie, annulerings verzekering huisdieren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-15 14:17

Omdat ik weer eens te laat was met mijn annuleringsverzekering te regelen, moet ik nu overal polissen induiken. Ik heb mijn verzekering inmiddels geregeld, maar ik vroeg me het volgende af:

Altijd als ik op reis ga, regel ik zelf mijn annuleringsverzekering. Ik ga niet zo vaak weg, en doorlopend was tot nu toe niet voordeliger. Vaak sluit je de annuleringsverzekering direct af bij het boeken, maar ik kan dat nooit. Waarom niet? Omdat ik mijn paard verzeker...
Jawel, als er iets met madam gebeurd waardoor ik niet op reis kan/wil krijg ik altijd netjes mijn centjes terug. Ook als er iets gebeurd terwijl ik op reis ben, kan ik gewoon naar huis. Met die extra verzekering is het niet anders dan een gewone annuleringsverzekering voor eerste graads familie.

Ik vroeg me af of meer bokkers dit doen/ hier rekening mee houden. En welke reis/annuleringsverzekering (doorlopend) is dan het meest geschikt voor de mensen die hun paarden ook willen verzekeren voor evt annuleren van de reis?

<3Mone-Mesia van 't Witteveen <3
*klik* om mee te genieten van mooie plaatjes tijdens mijn verblijf op een Canadese ranch! *klik*
http://www.willowranchvalemount.com voor paardvriendelijke trailrides en trainingen in de Canadese Rocky Mountains!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie