Heb dit jaar een opleiding gedaan die helaas niet was als gehoopt, ben na een aantal maanden gestopt met de opleiding en ben gaan werken, hierdoor heb ik wat geld bij elkaar gespaard. Nu ik de kans nog heb lijkt het me dus heel gaaf om eens weg te gaan voor 1/2/3 weken. Heb alleen geen idee waar heen en wat ik precies wil doen

Heb me al aardig georiënteerd op internet, maar wou toch eens de meningen/adviezen van andere horen.
Het gaafst lijkt mij om te gaan backpacken, iets wat ik altijd al heb willen doen, of iniedergeval een actieve vakantie.
Ga alleen op vakantie omdat ik simpelweg niemand heb om mee te nemen, mijn vrienden hebben andere ideeën bij een vakantie, en mijn vriend moet nog naar school (het gaat om de datum tussen 15 juni en 5 Juli, mochten andere het leuk vinden om mee te gaan stuur me maar een pb'tje

Mijn budget is maximaal 400/500 inclusief reis en verblijf, excursies, eten drinken etc daar. Niet erg veel dus, maar meer kan ik met een loon van 3,59 per uur niet veroorloven helaas

Hoef daar in tegen ook geen luxe, een tent om in te slapen vind ik ook prima