Goede locatie om het weer te bekijken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Goede locatie om het weer te bekijken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 23:34

Zoals jullie misschien weten, ben ik hobby stormchaser in Nederland. :D nu ben ik op zoek naar locaties waar we tijdens de opkomende storm veilig kunnen staan. Zoals een benzinepomp bijvoorbeeld, of wellicht heb je een stal of schuur met weiland dn prachtig uitzicht :D
Dus brand los, het mag overal in NL en België zijn aangezien ik voor slecht weer wel een stukje rijdt.
Bij voorkeur met zicht op zuiden of westen met ver zicht :D evt met foto als dat kan!

Mocht je meer willen weten over mijn avonturen:
[LZP] Stormchasen in Nederland, met een schuin oog naar Amerika!

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 23:40

Nou dan had je hier in Groningen afgelopen vrijdag genoeg kunnen zien. De helft van het hooi ging de lucht in en ik weet niet waar het gebleven is. Diverse grote bomen omgewaaid. Waaronder een populier van 1.20 doorsnee ergens bij de achterburen bovenop een koe die dus dood is.

Alleen vrees ik dat je weinig aan de locatie hebt want de volgende keer gaat het hopelijk hier voorbij.

Murthul

Re: Goede locatie om het weer te bekijken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 23:51

LZP >> BEU

franka75

Re: Goede locatie om het weer te bekijken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 02:58

Scheveningen

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 05:55

Ben je bekend met hoogersmilde ??
Het weer wil daar nog wel eens vreemde dingen doen, bv draaien om de televisie toren of er in slaan.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 07:58

Bij ons op het balkon. Prachtig uitzicht over de boomgaard naar het park toe. :D
Als het weer van die kant komt(Zuid-oost)

Langs de Waal bij Zaltbommel. Daar heb je parkeer gelegenheid en een restaurant.

Edit,..de Waalkade heet het daar dus.

Edit 2: Restaurant de vedraagzaamheid, Waalkade 6 te Zaltbommel. Er is een plein voor. Je kan er prachtig uitkijken over de waal. Ik sta er wel eens te kijken als ik onderweg ben en het stormt.