Drenthe (exloo)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Silver_Bolly

Drenthe (exloo)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 12:35

In de zomer ga ik 2 nachtjes slapen in een B&B in Exloo.
De hond gaat met me mee. Ik wil lekkere wandelingen maken met hem en verder gewoon wat relaxen.
Heeft iemand nog tips voor mooie wandelroutes? Ik wil zoiezo naar het drenthsch fries wold.

Heeft er iemand ook nog tips om ergens een hapje te eten? Waar de hond mee mag? Op het terras zitten is geen probleem.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 12:40

Rond Exloo zelf kan je echt heel mooi wandelen, daar hoef je niet helemaal voor naar het DFW te gaan. :) In het dorp zijn genoeg mogelijkheden om te eten en anders is Emmen ook dichtbij, voor wat meer keuze.

Silver_Bolly

Re: Drenthe (exloo)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 15:01

Okee, zijn honden overal welkom in het natuurgebied? En bij de restaurants?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 18:54

Drents Friese Wold? Das aan de andere kant van de provincie... Bij Exloo heb je mogelijkheden zat, fantastische omgeving daar :j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 19:00

Exloo is mooi zat :j ik weet niet beter dan dat honden gewoon toegestaan zijn daar in de omgeving, alleen zullen op bepaalde stukken wel aangelijnd worden. Je hebt daar genoeg routes met paaltjes kan ik mij heugen. Ik verdwaal snel dus loop alleen van die gekleurde routes :')

Silver_Bolly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 23:07

Dat zou idd wel fijn zijn van die routes met paaltjes haha. Hond vast is geen probleem, hij kan op onbekende plekken toch niet los.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 12:00

Exloo is een en al bos!
Over al staan wandelroutes aangegeven plus of de hond los mag lopen of aangelijnd.
Verder zijn er in de plaat Exloo veel eetgelegenheden, het is een toeristisch gebied dus voldoende mogelijkheden! :)