Leuke camping Eifel - Duitsland?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imre

Leuke camping Eifel - Duitsland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-15 20:38

Na jaren naar Scandinavië in de zomer willen we dit jaar (waarschijnlijk :') ) eens iets anders doen. Ik ben weleens door de Eifel gereden en dat lijkt me de moeite waard voor een week kamperen. Maar waar? Via google vind ik van alles, maar ervaringen uit de eerste hand hoor ik ook graag! We staan het liefst op wat kleinere campings, dus geen grote resorts met animatieteams, zwembaden en speeltuinen. Het mag best wat minder kindvriendelijk. ;) We gaan met auto en tent en houden van de natuur, maar ook van steden bezoeken en kastelen bekijken.

Tips voor leuke campings in een andere Duitse regio zijn overigens ook welkom! Onze bestemming staat absoluut nog niet vast!

LisaaBloem

Re: Leuke camping Eifel - Duitsland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 20:48

Camping altschmiede in bollendorf! Erg leuke camping, ruime staanplaatsen en goedkoop. Wel twee zwembaden aanwezig met 3 glijbanen en een animatieteam maar het bruist niet van de kinderen o.i.d.
Omgeving is erg mooi! De camping ligt aan de rivier de Sauer, de grens tussen Luxemburg en duitsland. De bossen zijn geweldig gaaf om in te wandelen/mountainbiken en zijn ook op loopafstand van de camping :)
Ik ga er dit jaar voor de tweede keer heen :)