Vorig jaar juli heb ik mij uitgeschreven bij de gemeente omdat ik ben gaan reizen en je verplicht bent je uit te schrijven bij de gemeente als je langer dan 8 maanden Nederland verlaat. Ik ging toen tijdelijk werken in Denemarken en bij de overheid staat dit nog steeds zo geregistreerd ondanks ik er al lang niet meer woon. Ze wisten dat het tijdelijk was en geen vaste woonplek zou worden, maar toch moest ik dat adres opgeven.
Doordat ik non stop reis heb ik dus geen vaste woonplek en adres. Tussen mijn reizen door ben ik af en toe in Nederland, maar niet meer dan 2 maanden per jaar. Dat is echt de max dat ik in Nederland door breng. Wel staan bij veel instanties waaronder mijn bank mijn moeders adres als postadres, ik heb ook een nederlandse expat zorgverzekering.
Nu heb ik een api formulier moeten invullen omdat ik naar Mexico vlieg over 2 weken en daar moest ik country of residence invullen. En nu loop ik dus vast. Ik heb namelijk geen verblijfplaats. Ik heb nu Nederland ingevuld en mijn moeders adres, maar ik betwijfel of het goed gekeurd gaat worden. Op dit moment zit ik er wel al 2 weken en de komende 2 weken ook. Dus op dit moment verblijf ik wel in Nederland ookal is het maar voor vakantie. Mochten de instanties rond de api de gegevens gaan opvragen bij de overheid, dan staat er dus nog als woonadres Denemarken. Ik kan dit niet wijzigen, want ik heb dus geen woonadres. In Denemarken sta ik overigens nergens geregistreerd.
Heeft iemand hier ervaring mee en kan ik hier problemen mee krijgen in de vorm van weigering van in het vliegtuig laten gaan wegens niet kloppende informatie?
Ik weet echt niet welk land en adres ik anders moet invullen dan wat ik nu heb gedaan.
Ik hoop dat jullie iets weten.