Ikzelf ben nog nooit met de caravan op vakantie geweest, vriendjelief echter zijn hele jeugd en hij vond dat altijd erg leuk en wil dat nu graag met mij doen.
Lucky me

Nee zonder grappen en grollen, ik zag het eigenlijk helemaal niet zitten. Vakanties betreft ben ik tot mn 7e in NL en belgie geweest maar dan in een huisje wat we huurden en vanaf mn 7e telkens met het vliegtuig op vakantie.
Op vakantie met de caravan leek (en stiekum lijkt) me nog altijd niet echt wat.. Maar goed ik heb hem besloten het een kans te geven dus we willen van de zomer een lang weekendje gaan proberen om te kijken of ik het wat vind, zo ja dan gaat hij zijn E-rijbewijs halen en dan willen vaker en verder weg gaan met de caravan

De caravan die we mogen gaan gebruiken is van zijn ouders en die is eerlijk waar best mooi, van alle gemakken voorzien etc.
Maargoed

Mijn voorkeur gaat wel uit naar een camping met zwemgelegenheid en evt iets cultureels of een dierentuin of iets dergelijks in de buurt zodat we ook wat leuks kunnen gaan doen

Iemand tips?