Ervaringen paardrijden Canada Brits-Columbia?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fleury

Ervaringen paardrijden Canada Brits-Columbia?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 22:25

Deze zomer ga ik met een paar mensen vrienden opzoeken die in Vancouver wonen! Daarnaast gaan we vanaf daar reizen richting Calgary en onderweg natuurlijk genoeg doen en zien.

Paardrijden staat hoog op ons verlanglijstje en we zijn dus ook al flink opzoek naar een leuk adresje waar we het liefst 1 of 2 dagtochten kunnen maken en te paard de natuur in kunnen trekken. Het leukste zouden we het vinden om een trektocht van 2 dagen te maken maar 1 of 2 dagtochten zijn ook goed als we daar dan ook 2 nachten kunnen overnachten.

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van andere mensen met eventueel adressen die aangeraden kunnen worden! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

Blacky94

Re: Ervaringen paardrijden Canada Brits-Columbia?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:31

In het Canada topic zitten ook veel mensen die je misschien wel kunnen helpen ;)

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:32

Ik ben in invermere geweest, is bij een Nederlander die met zijn gezin daar woont en veel Friezen heeft. Ligt tussen Vancouver en Calgary in dacht ik.
Ik ben daar 5,5 jaar terug twee maanden geweest om te "werken".
House of friesians. Als je daar op zoekt kom je ze vast wel tegen. Pb anders als je meer info wilt.

xEliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 12:51

Sundance guest ranch :)!

CarolineCF

Re: Ervaringen paardrijden Canada Brits-Columbia?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 08:05

Ga je ook reen paar dagen ichting Rockies? Wij hebben erg leuk gereden in Jasper.