Corfu, ervaringen en wat moeten we zien?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Corfu, ervaringen en wat moeten we zien?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 13:20

6 juli gaan wij voor een week naar Corfu. Het is nogal een impulsieve boeking geweest, puur omdat het me mooi leek, warm was en betaalbaar. Maar nu, wat moeten we zien? We zitten in hotel Valley Complex in Paleokastritsa(heb ik gekopied-paste want ik moet nog ff oefenen :P )

Het enige nadeel is dat ik niet goed heb opgelet hoe warm het wordt, en dat is best warm. Maar is dat een beetje uit te houden? Mijn vriend kan namelijk niet zo goed tegen de warmte dus dat is wel een dingetje.
Waar houden we van? Goed eten, wat bezichtigen, natuur en wandelen daarin en misschien een beetje shoppen. Oh ja en uiteraard strandhangen :D

Dus brand los, ik ben benieuwd!

Weissjee

Re: Corfu, ervaringen en wat moeten we zien?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 13:59

Ik ben er 2 jaar terug rond begin juni geweest. Kwa temperatuur viel het toen tegen, ik vond het best frisjes :o.
Wij hebben vooral rond gehangen in ons hotel, was iets waar een aquapark aan vast zat. En regelmatig naar Corfu stad geweest om te shoppen :D.
Twee dagen hebben we een huurauto gehad. Ik mocht van mijn moeder niet rijden omdat ik pas een half jaar mn rijbewijs had. Ik was er blij van, tijdens de autorit kwamen we heel veel verrassingen tegen. Hele mooie stukken natuur maar soms ook de engste wegen. Heel smal, afgronden en soms volg je maar de weg zonder dat je eigenlijk weet waar je heen ging :').

Ik heb ook nog tweemaal een buitenrit gedaan. Ook een erg mooie manier om de natuur te zien. Gigantisch van genoten maar wel typische dingen meegemaakt. Hahaha. Op de vlucht met de paarden omdat agressieve honden achter ons aan zaten, wat goed afliep want mn paardje was gelukkig braaf.

Ik vind het nog steeds een geslaagde vakantie. Het is een mooi eiland en de bewoners zijn ook allemaal vriendelijk en behulpzaam. Ik heb tijdens een boottocht overgegeven. later kwam de kapitein achter ons aan, de dag erna was de zee rustiger en mochten we gratis nog een keer :)