Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiave schreef:Ik ben persoonlijk ook een beetje huiverig. Zou je dat wel doen? Ken je dat groepje Nederlanders? En anders eventueel eens een kopje koffie drinken met z'n allen met je ouders erbij?
Ineke2 schreef:Laat je vader in contact komen met de mensen waar je heen wilt. Liefst telefonisch zodat hij alles kan vragen wat hij wil en zo het vertrouwen krijgt dat hij jou daar met een gerust hart heen kan laten gaan.
En het groepje Nederlanders, ken je die? Misschien daarmee eens afspreken in Nederland al met je vader en moeder erbij.
Wat ga je daar doen?
juulke123 schreef:Ineke2 schreef:Laat je vader in contact komen met de mensen waar je heen wilt. Liefst telefonisch zodat hij alles kan vragen wat hij wil en zo het vertrouwen krijgt dat hij jou daar met een gerust hart heen kan laten gaan.
En het groepje Nederlanders, ken je die? Misschien daarmee eens afspreken in Nederland al met je vader en moeder erbij.
Wat ga je daar doen?
Het is een fruitbedrijf en waarschijnlijk dan gaan druiven of kersen plukken
vuurneon schreef:Pluk dan fijn in Nederland dit jaar en laat zien aan je vader dat je geschikt bent voor dit baantjeen volgend jaar hopelijk naar Frankijk. Punt is dat je ver weg zit, als je het afschuwelijk vindt, zit je daar vast. 16 is ook nog jong.
juulke123 schreef:Ja inderdaad, van mijzelf weet ik dat ik een harde werker ben, of dat ik het niet erg vind om in de brandende zon op het veld te staan