Turkije: Kusadasi, Antalya, Alanya of Side?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: Turkije: Kusadasi, Antalya, Alanya of Side?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 13:10

Ik heb die ervaring eigenlijk ook niet met Marmaris. Alanya en Antalya vond ik wat afstandelijker, te groot vooral denk ik.
Side ben ik alleen eens doorheen gelopen, te weinig ervaring mee om echt een oordeel te hebben.
Kusadasi ga ik de laatste jaren alleen nog maar heen. Dat bevalt gewoon zo onwijs goed, heel gemoedelijk sfeertje en een leuk centrum. Verder ben ik ook nog in Istanbul, Bodrum, Gumbet etc geweest.

missje

Berichten: 2161
Geregistreerd: 04-10-06
Woonplaats: buitenland

Re: Turkije: Kusadasi, Antalya, Alanya of Side?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 13:13

Lara

Jespri

Berichten: 9652
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 13:47

Remark schreef:
Jespri schreef:
Wij zijn naar Side geweest en dit beviel ons erg goed. :j
Wij zaten in een 18+ resort genaamd Commodore elite suites en spa.
Van uit het hotel kon je per dolmus of taxi naar Manavgat. Leuke stad om heen te gaan, vooral als de markt er staat.

Ik heb in de post 2 linkjes gezet naar mijn blog waar foto's en wat meer info vermeld staat. :)

Wat leuk, ik ga het even lezen!

Moet iedereen bij een 18+ hotel ook echt 18 zijn? Of is dat om groepen jongeren te voorkomen? Mijn broertje is nl 15...


Helaas moet iedereen echt 18 zijn. Misschien is het ook leuker voor jullie om te kijken naar een resort met waterpark? Die zijn er genoeg in Turkije.

Remark

Berichten: 5096
Geregistreerd: 09-10-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Turkije: Kusadasi, Antalya, Alanya of Side?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-15 14:33

Sjee blijft moeilijk dus!

Zo'n hotel met enorm waterpark lijkt mijn broertje erg leuk, echter zijn dat naar mijn idee (zeg het me als dit niet waar is) de mega ultra all inclusieve hotels ergens afgelegen. Wij zouden liever in een wat kleiner hotel zitten dat lekker dichtbij het strand en het centrum zit en niet zo mega duur is. Natuurlijk is een leuk zwembad wel mooi meegenomen!

kiwiwitje

Berichten: 20129
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Turkije: Kusadasi, Antalya, Alanya of Side?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:20

Ideal prime beach(marmaris) is geen groot hotel, met 2 baden en volgensmij een waterglijbaan. nog geen 50 m. vanaf het strand. dicht bij centrum en andere winkels.(loopafstand) en een onwijs leuke boulevard.

LiannePuthzy

Berichten: 7004
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Turkije: Kusadasi, Antalya, Alanya of Side?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:25

dan kan je voor aqua fantasie gaan, met de taxi ben je zo in t centrum van kusadasi waar dus ook uitgaansgelegenheid is

Remark

Berichten: 5096
Geregistreerd: 09-10-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-15 15:47

Ideal prime beach ziet er heel erg leuk uit! Jammergenoeg boven ons budget... We hebben de pech dat we perce in de duurste periode "moeten". Heb de hele dag gezocht naar hotels maar tot nu toe is alles wat mij wat lijkt te duur. :\ Echt een domper...

Vorig jaar in bodrum waren we net voor de dure periode, vandaar dat het toen geen probleem was.

Mies

Berichten: 3988
Geregistreerd: 24-03-08
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:57

Ben inmiddels al 12 keer in Side geweest. :=

Golden Beach
Asteria Resort
Grand Seker
Paloma
Verder weet ik het niet meer.

En deze zomer 3 maanden werken bij Limak Limra maar dat is in Kemer.

kiwiwitje

Berichten: 20129
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Turkije: Kusadasi, Antalya, Alanya of Side?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 16:45

Ja ik ben toen op 26 aug. Voor 8 dagen gegaan was €800 kwijt. In mei is alles veel goedkoper. Dat is de reden dat ik het dan maar uitstel tot volgendjaar mei

DaraBariton

Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-12-11
Woonplaats: Noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 16:55

Wij zijn ook in side geweest. Can garden beach. Erg leuk hotel wat eigenlijk bestaat uit allemaal bungalows in een mooie groene tuin. Bungalows waren modern en schoon en knus. Het was all inclusive erg goed bevallen. Strand zat tegenover het hotel en je kon op het terras eten met uitzicht op de zee. :)

Anoniem

Re: Turkije: Kusadasi, Antalya, Alanya of Side?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 21:45

Wij zijn vorig jaar naar Antalya (Lara) geweest en wij vonden het daar super, buiten het resort is niet veel, behalve veel hotels, maar wel aan zee en all inclusive, dus hoefden ook niet weg..

Maandag vliegen we naar Kusadasi, leek me qua omgeving iig bosrijker enz.

gewoonmarie

Berichten: 1145
Geregistreerd: 19-12-11
Woonplaats: Gasselte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 22:12

LiannePuthzy schreef:
dan kan je voor aqua fantasie gaan, met de taxi ben je zo in t centrum van kusadasi waar dus ook uitgaansgelegenheid is


Wij gaan 30 mei daar heen, lijkt ons erg leuk, word voor zowel mijn vriend als voor mij de 1e x Turkije.
Het hotel ligt ook aan het strand, dus je hebt wel alle mogelijkheden.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Turkije: Kusadasi, Antalya, Alanya of Side?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 22:33

Wij zijn vorige week naar Side Prenses hotel geweest. Zeker een aanrader :j Paar kilometer van het centrum van Side, ongeveer 5 minuutjes met de taxi. Ook geen mega groot hotel en super vriendelijk personeel. Wel erg duits gericht. Het eten was ook prima en het was dichtbij het strand. Meestal gaan wij naar Side, geen idee waarom maar het trekt ons het meest aan.

LiannePuthzy

Berichten: 7004
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 22:43

gewoonmarie schreef:
LiannePuthzy schreef:
dan kan je voor aqua fantasie gaan, met de taxi ben je zo in t centrum van kusadasi waar dus ook uitgaansgelegenheid is


Wij gaan 30 mei daar heen, lijkt ons erg leuk, word voor zowel mijn vriend als voor mij de 1e x Turkije.
Het hotel ligt ook aan het strand, dus je hebt wel alle mogelijkheden.


aqua fantasy?
paar jaar geleden kon je er ook paardrijden, paarden sondene r gewoon goed bij *\o/*

gewoonmarie

Berichten: 1145
Geregistreerd: 19-12-11
Woonplaats: Gasselte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:49

LiannePuthzy schreef:
Wij gaan 30 mei daar heen, lijkt ons erg leuk, word voor zowel mijn vriend als voor mij de 1e x Turkije.
Het hotel ligt ook aan het strand, dus je hebt wel alle mogelijkheden.


aqua fantasy?
paar jaar geleden kon je er ook paardrijden, paarden sondene r gewoon goed bij *\o/*[/quote]

Ja naar aque fantasy,
Kan je een strandrit maken??? Dan heb je me echt heel blij gemaakt! ☺️☺️

LiannePuthzy

Berichten: 7004
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Turkije: Kusadasi, Antalya, Alanya of Side?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 20:02

paar jaar geleden wel in iedergeval, gewoon op niveau zeg maar, dus zonder beginners ect, dus als je wilt kan ej een rengalopje doen

gewoonmarie

Berichten: 1145
Geregistreerd: 19-12-11
Woonplaats: Gasselte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 13:30

Hmm, helaas de paarden zijn er niet meer.

x_Heidi

Berichten: 1763
Geregistreerd: 18-04-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 13:33

Ik ben in mei in Marmaris geweest bij hotel Club Turban en heb echt een super week gehad! :D Geweldig hotel met lekker eten, mooie kamers en veel facaliteiten. Marmaris zelf vond ik ook erg leuk, zowel het historische gedeelte als de fontijn en de Bazar (hier wel veel opdringerige mensen maar dit is overal in Turkije zo). Heb een excursie gedaan naar Dalaman, was ook zeker de moeite.
Ik ben ook een keer in Side geweest maar hier is het veel minder groen en de omgeving is minder mooi.

noraahlover

Berichten: 2046
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: Friesland

Re: Turkije: Kusadasi, Antalya, Alanya of Side?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 13:39

Ik ben naar Kusadasi geweest, erg mooi en veel leuke winkeltjes.
Bij het hotel zat een erg mooi zandstrand waar je ook een eind het water in kon lopen zonder dat het in een keer heel diep werd. Mooie kamers en erg goed eten. Ook genoeg excursie mogelijkheden mocht je dat willen :)

Het hotel was tusan beach (resort) in kusadasi, mooi gelegen vlakbij het centrum.