Voor de verjaardag van mijn beste vriendin neem ik haar mee naar een feest in Westervoort. Dit is op zondag en aangezien ik de volgende dag moet werken kan ik die dag geen alcohol drinken (we moeten nog terug naar huis 1,5 uur rijden ongeveer).
Nu wil ik graag al op zaterdagavond gaan zodat we dan ergens gezellig een drankje kunnen doen. Maar we zijn totaal niet bekend met de omgeving, dus ik dacht misschien kan hier iemand me helpen.
We zijn 29 en 30 jaar, houden van Nederlandstalige muziek en als we op stap gaan gaan we altijd naar een kroeg. Nooit naar een discotheek, dus ik zoek een gezellige kroeg. Liefst geen kroeg waar vooral veel jongeren komen. Ook zoek ik een goedkoop hotel, graag op loopafstand van de uitgaansgelegenheid.
We komen dan op zaterdagavond aan en de volgende dag begint het feest om 3 uur dus ik zoek eigenlijk een hotel waar we wat later kunnen uitchecken. Het mag nog wel een half uur rij afstand zijn van Westervoort.
Marije_jiplover
Geplaatst: 03-05-15 15:59
Arnhem heeft een gezellig centrum waar wel het een en ander te beleven is en dichtbij Westervoort ligt.
Arnhem heeft een leuk centrum en Bloopers en Aspen Valley zijn leuke kroegen vind ik zelf . In Duiven heb je een nieuw Van der Valk hotel waar vast wel een late check out mogelijk is. NH Rijnhotel in Arnhem is misschien ook een optie.