Honeymoon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Honeymoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 11:47

5 Juni is het zo ver: wij gaan trouwen ^&+ .
Nou zijn wij nog op zoek naar een mooie bestemming voor onze honeymoon.

We hebben een paar "eisen":
- het moet in Europa liggen
- we willen all-inclusive, een week/10 dagen zon, strand, zee en niks doen
- aan het strand dus :+
- vertrek in de week van 8 juni, met het vliegtuig.

Iemand tips? Ook qua hotels? Ik heb al gekeken naar Gran Canaria. De Azoren zijn schijnbaar ook heel erg mooi. Maar Portugal, Italië, ..., er zijn zo veel mooie plekjes in Europa.

Komende zaterdag gaan we naar het reisbureau om te kijken wat zij in de aanbieding hebben, maar ik wil me ook alvast wat voorbereiden op wat mogelijk is (en wat we zeker niet willen).

M_aaike

Re: Honeymoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 11:54

Wat is je budget?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 11:55

Het budget is rond de 1000 euro pp

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 11:58

Mallorca?
Ben ik afgelopen zomer met mijn vriend geweest. Als je een beetje in het oosten gaat zitten is het echt alleen maar strand! In het noorden wat minder toeristisch (daar zaten wij in ieder geval) en ook daar is lekker veel strand! Ook kun je er nog wel genoeg andere dingen doen!

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:01

Younique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:07

Gran Canaria? Mijn familie is er altijd heel positief over geweest iig, en zijn er zelf ook heen geweest op honeymoon :)

Ze zaten in het hotel: Riu Palmeras

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:14

via vakantiepiraten ook altijd mooie deals is een tussenpersoon die goede deals opzoeken :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:16

iirrssjjee: waar zaten jullie op Mallorca?

gerbrichs: in welk hotel zaten jullie met jullie honeymoon? Ik heb gekeken bij het Baobab hotel, dat ziet er supergaaf uit!

M_aaike: dankjewel voor de links! Er is zo veel aanbod dat ik echt door de bomen het bos niet meer zie.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:19

Tessya schreef:
iirrssjjee: waar zaten jullie op Mallorca?

gerbrichs: in welk hotel zaten jullie met jullie honeymoon? Ik heb gekeken bij het Baobab hotel, dat ziet er supergaaf uit!

M_aaike: dankjewel voor de links! Er is zo veel aanbod dat ik echt door de bomen het bos niet meer zie.

Ik was wel op een gewone vakantie hoor! Haha. Wij zaten in C'an Picafort!

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:20

Azoren zijn heel mooi, en je hebt de keuze uit meerdere eilanden.

Kijk ook eens naar Letland, Kroatië en Cyprus, ligt minder voor de hand maar erg mooi!
En ter plaatse heb je voor een sch**t en twee knikkers enorm lekker eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:22

Of juist de wat minder gebaande paden, ik vind zelf Naxos in Griekenland erg mooi :)

Zelf ben ik voor Honeymoon in Japan geweest, maar dat ligt buiten Europa natuurlijk :D

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:24

Misschien is het handig om nog wat 'extra' eisen te formuleren, dan zoekt het wat makkelijker.......

Bv wel of niet rustig (dus groot/klein hotel en wel/geen kinderen toegestaan), animatie wel of juist niet gewenst, wil je buiten je hotel ook wat kunnen doen (zo niet, is het niet erg als het wat meer afgelegen is), behoefte aan a la carte restaurants bij de all-inclusive (i.p.v. alleen buffetten).

Je kan altijd nog eisen laten vallen, maar er is zo ontzettend veel aanbod dat je inderdaad met je huidige eisen de bomen door het bos niet meer ziet.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:27

ik vond rhodos erg mooi toen ik daar was! vooral de vlindertuin.

ook erg prettige mensen daar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:36

turtlelito schreef:
Misschien is het handig om nog wat 'extra' eisen te formuleren, dan zoekt het wat makkelijker.......

Bv wel of niet rustig (dus groot/klein hotel en wel/geen kinderen toegestaan), animatie wel of juist niet gewenst, wil je buiten je hotel ook wat kunnen doen (zo niet, is het niet erg als het wat meer afgelegen is), behoefte aan a la carte restaurants bij de all-inclusive (i.p.v. alleen buffetten).

Je kan altijd nog eisen laten vallen, maar er is zo ontzettend veel aanbod dat je inderdaad met je huidige eisen de bomen door het bos niet meer ziet.

Hier heb je helemaal gelijk in. Goeie punten om nog eens over na te denken, dank je.

Het wordt ook onze eerste "echte" vakantie samen (behalve weekendjes weg naar een hotelletje in NL of center-parks :o ). Dus meteen de vuurdoop haha.

Kimdavincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 17:14

http://www.d-reizen.nl/vakantie/dominic ... tE=Riu+nai

Ik ben hier zelf geweest het is helaas wel buiten Europa maar zo super mooi!!Heel goed hotel,niet zo enorm groot. Fijne ruime kamers, mooi schoon zwembad, goed eten fijn personeel en direct aan het strand..en leuke winkeltjes naast het hotel. Zeker de moeite waard om naar te kijken!