Help! vakantie gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MD_Triumph

Help! vakantie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 14:47

Hoi bokkers,

aangezien ik al dagen lang aan het zoeken ben en ik het echt niet meer weet hoop ik hier wat tips te vinden

mijn vriend en ik willen samen graag begin juli weg naar een plaatsje niet te ver weg, liefste spanje (geen lloret etc) met een leuk centrum/boulevard/restaurantjes en mooi strand
er zijn echt tientallen plaatsjes en heb al vanalles zitten lezen maar kom er niet uit!
dus waar kun je goed uiteten/terrassen, fijn naar het strand, niet te duur en mooi weer.

heb al gekeken naar torremolinos, rosse, nerja, calella etc maar ik weet het dus echt niet!

help :)

xLianneZorro

Re: Help! vakantie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 14:49

Hier precies het zelfde verhaal, ook met vriend :P Wat is jullie budget? Wij willen trouwens 12 juli weg! En willen jullie vliegen of met de auto?

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 14:51

Begur? Pallafrugel? L"Escala?

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 14:52

haha ja echt een drama... ik ben misschien ook te kieskeurig maar wil wel fatsoenlijk hotel/appartement
liefste met ontbijt erbij, budget is dan voor 10/11 dagen rond de 700-750 euro
als het alleen logies is natuurlijk wat minder. Aangezien we daar iedere lag lekker uit eten willen, willen we geen halfpension. En we gaan vliegen, auto hebben we niet en volgens mij is het geen pretje om naar zuid spanje te rijden haha en jullie?

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 14:53

Peniscola? Heel gaaf (oud) centrum, leuke winkeltjes, leuke restaurants, mooi strant, wel veel toeristen maar veelal ouderen of gezinnen met kleine kinderen, er is totaal geen uitgaansleven zoals in Salou etc. En je zit wat verder naar het zuiden, dus is ook al een paar graad warmer :)

beestenfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 14:54

De Algarve (Portugal) is ook erg mooi en volgens mij ook niet heel duur. Denk dat dat zeker wel moet lukken voor jullie budget :j

Rongyos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 14:55

Ik weet niet hoelang je wilt gaan, maar wij zijn een paar jaar geleden met een groepje in Llafranc geweest. Een lang weekend, hotel Casamar, halfpension. Mooie omgeving, lekker eten, strand dichtbij. Hadden wel een auto gehuurd (gevlogen naar Girona) om de omgeving te verkenning; oa. Figueras Dali Museum en Port Lligat, atelier Dali.

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 14:55

Moet het perse zuid spanje zijn? Ik ben vorig jaar in Pineda de mar geweest bij Hotel mercé! Goedkoop en heel gezellig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 14:56

Valencia? Grote vooral leuke stad, mooi strand :j

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 14:59

nee niet persee zuid spanje maar daar is het wel vaker wat mooier weer toch?
portugal zijn we al geweest en viel qua weer erg tegen, hadden net pech, was avonds echt koud en konden niet in de zee of zwembad zwemmen! willen liever naar spanje.

Pineda ook al geweest haha
is valencia niet erg duur?

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 15:01

mallorca leek ons trouwens ook erg leuk, maar wat is dat duur! dus als iemand daar nog hotel/appartement tips voor heeft ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:01

Ik vind Valencia echt reuze meevallen, zeker in het centrum kan je voor een leuk bedrag heerlijk eten :D

Onder Valencia heb je (tot aan Gandia) allemaal stranden met hotels :j maar leuker is het denk ik nog bij de stranden in destad zelf omdat je dan zowel strand als cultuur hebt.

Mallorca qua steden vond ik de oostkant erg mooi, Cala d'Or en Alculdia. In Alcudia hadden wij alleen niet zo'n goed hotel :+ (ROC Boccaccio), was erg verouderd. Op Mallorca is een huurautootje wel een aanrader :) kan je beetje stranden verkennen :D

Dorith

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:05

Hier net terug uit Valencia en ik kan het ook aanraden :D
Hele mooie, schone stad, heerlijk weer, meeste restaurantjes absoluut niet duur. Vliegticket heeft ook niet veel gekost.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:07

Camping Caballo de Mar in Piñeda de Mar op loopafstand van Calella.
Echt aanrader & als het mogelijk is zal ik als ik jou was aangeven dat je niet op de hoofdcamping wil, maar aan de overkant van de weg. Was voor ons 100 m lopen en we stonden op het strand :D

Calella/Piñeda heeft heeel leuk stadje, gezellig.
Camping is super gezellig haha

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 15:11

camping willen we niet, echt hotel of appartementje
en valencia lijkt me leuk voor een dagje net als barcelona, maar niet om daar hele vakantie te zitten

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:18