gz leuke bungalow, hond welkom, naast viswater

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

appiesjappie

gz leuke bungalow, hond welkom, naast viswater

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-15 13:37

Hoi allemaal, dit jaar zal het een speciale vakantie worden. Omdat we niet alleen een hond meenemen maar als het allemaal goed gaat onze baby. Mn vriend houd heel erg van vissen en ik vind het prima om daarnaast lekker een boekje te lezen. Daarom zijn we eigenlijk op zoek naar een leuke bungalow, waar de hond welkom is, het liefst aan het water zodat mn vriend kan visse, liefst ook nog vrijstaand. Het mooist zou zijn als er ook nog een bos in de buurt is waar we lekker kunnen wandelen. Je ziet het al bijna geen wensen. Haha

MarliesV

Re: gz leuke bungalow, hond welkom, naast viswater

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 13:42

Welke regio zoek je iets?

Bungalowpark de Tolplas is een prachtige voor jullie qua vissen ed.
Bos is alleen iets verder rijden, maar dan kan je wel of naar de Lemelerberg, de Holterberg ed toe, prachtige gebieden.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-15 14:49

Dat klinkt al goed. Het maakt ons niet heel veel uit waar waar we heen gaan. we wonen zelf in Drenthe en gingen altijd met de boot naar Friesland. Maar we willen nu het liefst naar andere provincies. Beetje midden of onderin Nederland

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 14:56

T hooge holt in Gramsbergen, vrijstaande huisjes, hond is er welkom, visvijver en een mini bos aanwezig. Ik ben er overigens zelf nog nooit geweest voor een vakantie maar het park ken ik wel daar wij er praktisch 'naast' wonen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 15:06

Bungalowpark Hoog Vaals van Landal (Zuid-Limburg) voldoet min of meer aan al je eisen. Je kunt kiezen voor een vrijstaande bungalow, de hond is sowieso welkom en de baby ook. :+ Op het park zelf ligt ook een visvijver maar in de buurt kun je op verschillende plekken vissen (Bocholtz / Mechelen), ook net over de grens.

In Vijlen heb je het Vijlenerbos en in Epen/Slenaken en wederom over de grens liggen ook allemaal bossen. In Epen kun je ook langs de Geul wandelen door het veld. Een wandelroute van 1,5 uur waar de hond lekker los kan rennen. Binnen 40 minuten sta je in de Ardennen. :j

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 15:13

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 15:15

Lay_D schreef:
T hooge holt in Gramsbergen, vrijstaande huisjes, hond is er welkom, visvijver en een mini bos aanwezig. Ik ben er overigens zelf nog nooit geweest voor een vakantie maar het park ken ik wel daar wij er praktisch 'naast' wonen.

Erg leuk park. Ik ben er twee keer geweest en beide keren is prima bevallen.

Bos inderdaad naast het park en behalve het bos kun je ook prima wandelen in de omgeving.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-15 22:22

Bedankt voor alle tips. Ik kijk morgen even op de laptop. Op je telefoon is alles zo klein. Meer tips zijn natuurlijk altijd welkom!