Geen ervaring mee maar ik dacht dat zij alleen maar doorlinken naar andere (wat ik heb gezien prima betrouwbare) aanbieders? Ik krijg hun mails regelmatig binnen, ze vinden mooie aanbiedingen!
Je boekt niet via Vakantiepiraten, maar via de aanbieders zelfs zoals neckermann of de airline zelf. Dus absoluut betrouwbaar, zij zijn slechts een verzamel site van aanbiedingen. Anderen zijn bijv ticketspy en holidayguru. Zij linken je door naar een aanbieding
Heb via hun bij budgetair tickets voor 380 euro retour naar Barbados. Vorig jaar januari voor 280 euro retour naar Florida via ticketspy. Ga nooit meer anders boeken dan zulke aanbiedingen. Heel mijn kantoor houdt die sites in de gaten en boekt al sinds vorig jaar via die sites.
Er is geen reden om te twijfelen aan die website, kan ook niets bedenken aangezien zij doorlinken. Je moet alleen de website waar je daadwerkelijk boekt altijd zelf ook checken
Linnie050
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-15 13:00
Oké dankjewel! Dan ga ik dit in de gaten houden. Ik kende het verder niet. Kwam het op fb tegen. Bedankt voor de andere linken!