Gezocht: Betaalbaar all-inclusive resort?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Gezocht: Betaalbaar all-inclusive resort?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-15 15:18

Zoals de titel van dit topic wel verklapt willen wij na 3 jaar graag weer eens echt op vakantie. Graag schakel ik jullie hulp in! :D

Wij houden wel van wat luxe en willen graag een vakantie waar we ons nergens druk om hoeven te maken. We willen zon, zee en relaxen, met af en toe een uitstapje. Onze voorkeur gaat uit naar een all-inclusive vakantie.

We hebben alleen niet een groot budget en zijn dus op zoek naar betaalbare maar wel goede resorts. Het liefst vliegen we vanaf Groningen en we hebben dan de keuze uit Turkije, Gran Canaria, Tenerife, Mallorca, Lanzarote, Kreta en Kos. We hebben vakantie in de laatste twee weken van augustus en in de eerste week van september dus eigenlijk net na de echte zomervakantie wat qua prijzen gelukkig wat scheelt.

Hebben jullie aanraders voor ons? Als het toch een andere bestemming is dan bovengenoemde maar echt een aanrader en goedkoop zijn wij best bereid om vanaf Schiphol te vliegen hoor. ;) Eelde is gewoon heel gemakkelijk voor ons.

Alvast bedankt!

Lianne86

Re: Gezocht: Betaalbaar all-inclusive resort?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:23

Misschien even handig om te weten wat het budget is? :p

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:27

In 2012 heb ik mijn allereerste all inclusive vakantie meegemaakt op Kos. Mitsis Ramira Beach. Heerlijke vakantie gehad! Meer dan prima eten, vriendelijke personeel, mooi hotel, leuk eiland. Ook nog een uitstapje naar Bodrum gemaakt. Als ik het me goed herinner waren de kosten nog geen 500 euro pp. Dit was weliswaar eind april, de prijzen liggen in het hoogseizoen uiteraard hoger.
Laatst bijgewerkt door Moska op 19-04-15 15:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-15 15:27

Ohja opzich wel. :') Euhm tsja het liefst zo goedkoop mogelijk omdat het nu nog even de vraag is of we (financieel) uberhaupt wel kunnen gaan. Zijn alleen al 3 jaar niet geweest dus als er een kans is gaan we! Moet eerlijk zeggen dat we bij de vorige vakanties niet echt op budget hebben hoeven letten dus ik ook geen beeld heb wat reëel is qua budget. Zou het mogelijk zijn voor 500/600 euro per persoon?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:28

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:31

Bulgarije is ook niet duur ;)

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:31

Voor een budget vakantie zijn Tunesie en Egypte last minute vaak in de aanbieding rond de 500/600,- buiten hoogseizoen scheelt natuurlijk ook.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-15 15:34

We kunnen ivm met vriend zijn werk niet buiten het hoogseizoen.. Zijn al blij dat hij dit jaar niet midden in de bouwvak vakantie heeft maar gewoon aan het einde van de zomervakantie.

Tunesië en Egypte vallen sowieso af omdat we daar echt niet heen willen. Andere hotels ga ik zo even opzoeken!

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:36

Met hoeveel mensen zijn jullie?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-15 15:37

Samen! Mijn vriend en ik. :)

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:42

En wat is luxe? Ik heb voor mijn moeder en mij 2 tickets gekocht en een heel huis met 2 slaapkamers aan het strand voor €1100 totaal. Moeten we nog wel 's avond uit eten en voor ontbijt en lunch boodschappen doen. Zal denk ik rond de €2000 totaal uitkomen. Voor dat geld zitten we waar we willen en kunnen we eten wat we willen. Maar dit kan makkelijk de helft goedkoper. Ligt er dus een beetje aan wat je wil. Hou je van veel zwembaden enz wat je op zo'n resort vind dan is het niks voor je. Wil je alle vrijheid hebben is het zeker de moeite waard.

Op airb&b vind je onder de €50 per nacht al een hoop leuke plekjes.
Laatst bijgewerkt door Jennyj01 op 19-04-15 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt

marjoleinx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:47

Wij zijn afgelopen herfstvakantie voor het eerst naar Turkije op vakantie geweest bij Eftalia Resort.
Een All-Inclusive voor een mooie prijs. Het eten was zeer goed en het is op loopafstand van het strand. Zeer nette kamers en personeel. Er is ook genoeg te doen in de buurt, maar wij hebben behalve marktjes bezoeken vooral op het resort + strand gezeten. :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-15 15:54

Met luxe bedoelen we dat het schoon is, er een zwembad(en) bij zit en het eten gewoon lekker en goed is. Vorige keer had het hotel waar we zaten elke avond ook iets als live muziek of een show en dat vonden we ook wel erg leuk dus animatie 's avonds is zeker een plus. Hotelkamer zullen we nauwelijks zijn dus een gewone douche en een fatsoenlijk bed is meer dan prima. Ik vind het persoonlijk wel jammer als het aan een hele drukke weg of middenin een druk centrum ligt. Zwembad is overigens niet echt belangrijk als het resort aan een strand ligt want we liggen liever op het strand en zwemmen liever in de zee dan in het zwembad als die keuze er is. ;)

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:58

Misschien een keertje op vakantiepiraten.nl kijken? Ik zie daar regelmatig all inclusive reizen langskomen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:59

Wil je per se vanaf Groningen vliegen? Daarmee beperk je je keuze namelijk enorm. Marrakesh zal die tijd van het jaar goedkoper zijn. Hoe lang willen jullie weg?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-15 16:04

Emmaa_ schreef:
Wil je per se vanaf Groningen vliegen? Daarmee beperk je je keuze namelijk enorm. Marrakesh zal die tijd van het jaar goedkoper zijn. Hoe lang willen jullie weg?

Nee dat hoeft niet perse, vandaar de onderste alinea. ;)

We dachten aan 8 dagen. Gewoon even kort er tussenuit!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-15 16:08

@Moska: Ziet er prachtig uit maar kom in de periode dat wij willen al rond de €900 per persoon uit..

@Cayenne: Wauw wauw wauw! Helaas is hij zonder all inclusive al ver boven ons budget in de periode die wij willen. Misschien onthouden voor een eventuele huwelijksreis ooit. :D

@marjoleinx: Die is zeker betaalbaar in de periode dat wij willen. Onthouden we!

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:21

Websites als Vakantiepiraten, holidayguru en ticketspy zijn goede om in de gaten te houden voor ai vakanties tegen leuke prijzen

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:26

Ik ben 3 jaar geleden naar hotel Nerton in Side, Turkije geweest.

Wij zaten daar toen begin juli voor 10 dagen en betaalden ongeveer 600 euro per persoon. Prima hotel met goed eten en fijne locatie.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:29

Marmaris, (turkije) ultra all in. In augustus 800 pp incl vliegen. Dat is incl alle drank excl, inport drank. Leuke omgeving, leuk en lekker eten.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:34

Ik ben van plan dit jaar naar Macedonië te gaan, kost ook geen drol. Ben voor midden juli een mooi hotel tegen gekomen voor 8 dagen, 500 euro all inclusive.

vraagteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:35

Ik ben vorig jaar naar Egypte geweest. El Gouna, hotel Three Corners Ocean
view.... Super all inclusive!
Laatst bijgewerkt door vraagteken op 19-04-15 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:35

Ik ben 2 jaar geleden naar pasa bey hotel in marmaris Turkije geweest. Als je niets massaals zoekt maar met fijne kamers, uitstekend eten en vriendelijk personeel dan moet je hier zijn. Het ligt alleen niet direct aan het strand.

Lestria

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 13:42

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 13:47

Wij zijn een paar jaar geleden naar Turkije geweest. Hotel Tac Premier. Was All-in en het eten was echt super lekker en gevarieerd! Dicht aan het strand en genoeg uitwijkmogelijkheden naar stadjes en dingetjes.