Stedentrip Madrid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NNC_

Stedentrip Madrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-15 09:39

Ik ga begin mei met mijn vriend vier daagjes naar Madrid! Ben nog nooit in Spanje geweest dus ben ontzettend benieuwd hoe het daar is! Ik ben in februari op stedentrip naar Lissabon geweest en daar deed ik eigenlijk alles met de metro. Ik had ook voor elke dag een dagkaart gekocht voor het ov, echt ideaal. Nu was mijn vraag, is dit ook een aanrader voor in Madrid? En hebben jullie nog goede tips voor leuke dingen die te doen zijn? Alvast bedankt!

Winged

Re: Stedentrip Madrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 09:46

Ik zou wel een metrokaart aanschaffen. Scheelt gewoon heel veel.

Verder: Sowieso Ritero Park en plaza mayor :)

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 09:48

Ik ben anderhalve maand geleden naar madrid geweest met vriendlief.
Wij hadden ons hotel echt heelmdicht bij het centrum.

Wij hebben een segway city tour gedaan wat echt super tof was! Hele leuke gids en leuke manier om zo de bezienswaardigheden te zien. Wij zijn ook naar se voetbalstadions geweest gezien vriendlief helemaal gek van voetbal is :)

Shoppen vond ik tegen vallen, de mode is totaal niet wat ik mooi vind, beetje vintage achtige mode daar.

Wij hadden bij het vliegveld een metro kaartje gekocht voor de dagem dat we er waren, de metro verbindingen zijn echt top! Je kan overal komen. Zeker doen.

Wij zijn ook nog naar een park geweest, weet ff niet meer hoe t heet. Kun je ook met de metro naar toe!

Vooral lekker genieten van t weer en lekker eten hebben wij ook gedaan.

Veel plezier

NNC_

Re: Stedentrip Madrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-15 10:01

Segway city tour lijkt me erg leuk! Onze hostel waar we verblijven organiseert ook gratis rondleidingen, dus even kijken of we dan ook met de Segway een tour willen doen. Dan ga ik zeker een metrokaart kopen voor die dagen. Ik vond dat echt super in Lissabon, overal naar toe gaan en niet na hoeven te denken om kaartjes te kopen. Dan ga je ook sneller dingen bezoeken, omdat je toch onbeperkt kan reizen.