Boeken via Duitsland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Boeken via Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 14:03

Gisteren sprak ik een stel die via Duitsland hun vakantie hebben geboekt en echt veel goedkoper uit waren dan wanneer ze dezelfde reis via Nederland boekten. Ik heb dit vaker gehoord, dus wil hier toch eens naar kijken.

Ik heb gekeken via http://www.neckermann-reisen.de/ en http://www.tui.com/ maar vind het hier qua prijsverschil nog wel meevallen.

Weten jullie nog meer sites waar je makkelijk complete vakanties (vlucht/transfer/hotel) kunt boeken? En zijn er verder nog zaken waar je aan moet denken als je via Duitsland boekt (en vliegt)?

lucifertje

Re: Boeken via Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 14:20

Wij gaan altijd zelf naar het reisbureau in Duitsland, daar vind ik het prijsverschil wel groot. Scheelt dat we op 5 minuten van de grens zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 14:56

Ja wij ook wel redelijk, 3 kwartier, maar als het veel goedkoper is heb ik dat er wel voor over. Wat voor reisbureau ga je heen?

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 15:25

Pff eerlijk gezegd geen idee. Mam boekt de treintickets naar Zwitserland daar en ze hebben laatst een cruise geboekt naar Scandinavië. Denk dat het makkelijkste is als je kijkt in de plaats die het dichstbij is of ze een reisbureau hebben :-)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 17:04

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 21:52

Ik boek weleens via urlaubscenter24.com. Dat is vergelijkbaar met onze d.reizen, een verzameling van reizen van diverse aanbieders. Ik heb goede ervaringen, betrouwbaar en goedkoper. Wat ik prettig vond is dat je kunt kiezen voor het vliegen vanaf Nederlandse luchthavens.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 21:56

Het is volgens mij vooral voordelig wanneer je op vakantie gaat in een vakantie in Nederland (zoals meivakantie) en wanneer het daar dus geen vakantie is. :)

Mijn ouders hebben zo goedkoper geboekt via interhome.de

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 19:13

MarlindeRooz schreef:
Het is volgens mij vooral voordelig wanneer je op vakantie gaat in een vakantie in Nederland (zoals meivakantie) en wanneer het daar dus geen vakantie is. :)

Mijn ouders hebben zo goedkoper geboekt via interhome.de

Dat klopt idd, dit stel wat ik sprak gaat in de meivakantie.. Buiten de vakanties om scheelt het nog weinig.

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 19:18

Ik boek vaak via holidaycheck.de, is al vaak goedkoper gebleken.