Low-budget vakantie Engeland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pacific

Low-budget vakantie Engeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 22:24

Hallo,

Samen met mijn ouders willen wij graag komende zomervakantie op vakantie naar Engeland. Mijn moeder heeft zich al suf gezocht maar kan niks vinden dat qua prijs een beetje in verhouding staat met wat we betaalden voor een vakantie naar Frankrijk. Natuurlijk snappen we dat Engeland gewoon duurder is, daarom zijn we bereid om wel in te leveren qua luxe.

'Eisen' lijstje :list:
- Toeristisch gebied, waar veel cultuur en natuur valt te zien
- Voorkeur voor Zuid-Engeland, vanwege het klimaat
- In ieder geval 7, liefst 10 nachten
- Moet qua prijs in deze richting gaan: €450 per week voor 3 personen
- Geen hotel

Wellicht zoeken we iets onmogelijks, maar als iemand mij dat al kan vertellen scheelt me dat in ieder geval heel wat uren zoekwerk :D

Gerbrich

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 22:27

Als je qua klimaat/locatie ook verder wil kijken is Northumberland/Newcastle ook zeker aan te raden qua cultuur en natuur. Het is erg mooi hier, voor iedereen wel wat te vinden. Qua (vakantie accommodatie) prijzen weet ik het eerlijk gezegd niet precies.

Als je een beetje vroeg van te voren boekt kan je redelijk goedkoop van A'dam naar Newcastle vliegen of met DFDS ferry van A'dam naar Tynemouth/Newcastle. EasyJet vliegt helaas maar t/m mei op Newcastle, dus dan blijft alleen KLM over geloof ik.

Edit; en groupon heeft vaak wel leuke aanbiedingen deze kant op!

Goof

Re: Low-budget vakantie Engeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 17:12

Wil je met de auto gaan? Wil je daar een auto huren?
Er zijn echt zat campings in het gebied dat je bedoelt, huur een stacaravan.

Dieselpaard

Re: Low-budget vakantie Engeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 17:16

Waarom gaan jullie niet naar een reisbureau? Ik zocht ook altijd zelf alles uit, maar zo'n bureau kan vaak meteen uitleggen wat er te zien en te doen is en kijken welke mogelijkheden er zijn... Zelf weet ik helaas niet meer wat wij 2 jaar geleden hebben betaald :-(