Interesse in : Ruiterweekend op Terschelling ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jansje73

Interesse in : Ruiterweekend op Terschelling ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 10:52

Hallo Bokkers,

ik ben verliefd op Terschelling en ik wil daar graag gaan paardrijden. ( voor of na het hoog seizoen ) Het lijkt mij ook erg leuk of er Bokkers bij zitten die zin hebben in een Ruiterweekend bij Terpstra ?

Het volgende is mogelijk voor een Ruiterweekend logies zonder ontbijt/lunch en avond eten , kosten 190 euro per persoon.

Of Ruiterweekend met ontbijt /lunch ( geen avond eten ) voor 230 euro per persoon.

Hoe ziet een Ruiterweekend eruit :

Vrijdag aankomst ( tijd onbekend ivm boot ) en tas uit pakken . 2 uur paardrijden ( bos/duinen en strand rit.) De rest van de avond zelf invullen.

Zaterdag : Ontbijten en lunch pakket klaar maken. Dagtocht te paard vanaf 10:00 uur tot +/- 16:50 uur. En de avond weer zelf invullen.

Zondag : Ontbijt . Buitenrit van 3 uur . ( voor de mensen die geen spierpijn hebben) Lunch en tas inpakken. En weer de boot terug.

We rijden op de paarden van Terpstra dat zijn brave paarden . Het arrangement voor een Ruiterweekend geldt bij minimaal 6 personen . Ik hoorde ook dat dit tot 15 personen kunnen, dan slapen we wel op een slaapzaal met zijn allen.

leeftijd vanaf de 18 jaar , ik ben 41 en ik zal het leuk vinden dat er ruiters van mijn leeftijd mee gaan.

Heb je interesse dan hoor ik het graag.

jansje73

Re: Interesse in : Ruiterweekend op Terschelling ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 09:52

Niemand ???? :(

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 18:05

Lijkt mij erg leuk, maar ik heb het geld op dit moment niet.
Maar het is wel ontzettend verleidelijk om mee te gaan. O:)

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 08:53

geerte schreef:
Lijkt mij erg leuk, maar ik heb het geld op dit moment niet.
Maar het is wel ontzettend verleidelijk om mee te gaan. O:)

Hoi Geerte , dank je wel voor je belangstelling. Ik moet er ook voor gaan sparen en ik moet aan 6 personen komen. Dat valt hier nog niet mee en we zitten nu op 2. Misschien gaat er een kennis van mij mee, maar zeker is dat nog niet. Ik denk dat het toch in het na jaar wordt dus we kunnen beide nog wat door sparen. En hopen dat wij wel aan de 6 personen komen.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:44

Als het nog niet deze zomer is, wil ik best gaan sparen.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 16:52

Ik heb nog helemaal geen idee wanneer het door gaat. Gisteren heb ik een pbtje gekregen van 2 zussen die ook interesse hebben. Ik ga contact opnemen met Terpstra wanneer het daar kan. Ik houd je op de hoogte.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 18:02

We hebben op dit moment 4 tot 6 oktober 2015 gepland en er kunnen nog zeker mensen bij :)

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 08:33

Tot nu toe zijn we met zijn 2tjes. Om een groepje van 6 te krijgen wachten we nog op 4 Bokkers , dit aantal hebben we nodig om het ruiter weekend door te laten gaan. En willen er nog meer Bokkers mee dat kan natuurlijk dan kan dit tot 15 personen.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 16:46

Een vriendin van mij wil wel mee dus dan zitten we al op 3 mensen, dus het zou tof zijn als er nog 3 bokkers mee willen. De datum van 4 t/m 6 oktober is vervallen omdat dit niet in een weekend valt.

libra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 16:57

Lijkt me wel leuk.
Als ik op tijd vrij kan regelen, wil ik wel mee.
Als het mag

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 17:12

Gezellig, dan moeten we maar snel een datum prikken, ik moet namelijk ook nog vrij vragen.

92Michelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 17:25

Lijkt mij wel heel leuk om mee te gaan als jullie dat ook goed vinden. Ligt er wel aan wanneer en of ik vrij kan regelen op werk.

Amelandfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 17:47

Leuk idee Jansje! Ik zou in het najaar wel meewillen. Ben zelf 36 jaar dus ook niet meer zo piepjong meer.. En ben dol op de waddeneilanden en buitenritten..Ergens in september/oktober zou leuk zijn!

Amelandfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 17:56

jansje73 schreef:
Hallo Bokkers,

ik ben verliefd op Terschelling en ik wil daar graag gaan paardrijden. ( voor of na het hoog seizoen ) Het lijkt mij ook erg leuk of er Bokkers bij zitten die zin hebben in een Ruiterweekend bij Terpstra ?

Het volgende is mogelijk voor een Ruiterweekend logies zonder ontbijt/lunch en avond eten , kosten 190 euro per persoon.

Of Ruiterweekend met ontbijt /lunch ( geen avond eten ) voor 230 euro per persoon.

Hoe ziet een Ruiterweekend eruit :

Vrijdag aankomst ( tijd onbekend ivm boot ) en tas uit pakken . 2 uur paardrijden ( bos/duinen en strand rit.) De rest van de avond zelf invullen.

Zaterdag : Ontbijten en lunch pakket klaar maken. Dagtocht te paard vanaf 10:00 uur tot +/- 16:50 uur. En de avond weer zelf invullen.

Zondag : Ontbijt . Buitenrit van 3 uur . ( voor de mensen die geen spierpijn hebben) Lunch en tas inpakken. En weer de boot terug.

We rijden op de paarden van Terpstra dat zijn brave paarden . Het arrangement voor een Ruiterweekend geldt bij minimaal 6 personen . Ik hoorde ook dat dit tot 15 personen kunnen, dan slapen we wel op een slaapzaal met zijn allen.

leeftijd vanaf de 18 jaar , ik ben 41 en ik zal het leuk vinden dat er ruiters van mijn leeftijd mee gaan.

Heb je interesse dan hoor ik het graag.

Hallo Jansje!
Leuk idee.. Ik zou als dit kan ook wel meewillen. Ben 36 jaar .. Dus ook niet meer zo piepjong! Ik ben ook dol op de waddeneilanden en buitenritten te paard.
Ik ga dit topic volgen.. Laat als je wilt maar weten welke data de anderen kunnen..
September of oktober vind ik prima.

Ik rijd zelf zo'n 5 jaar wekelijks op een manege met veel plezier, maar rijd het liefst buiten. Hier heb ik dan ook wel de nodige ervaring in.
Ik zit pas sinds kort op Bokt ( heb sinds vandaag pas 25 nuttige berichtjes geplaatst ha ha...) Leuk idee! Ik hou de berichten in de gaten!

Alvast bedankt!

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-15 22:59

Wow wat leuk dat er meer interesse is ! Ik denk wel dat het in het najaar gaat worden. De zomer vakantie komt er aan. Ik denk dat we het gaan halen om met 6 personen te gaan rijden! Wat ben ik happy ! Ik stuur jullie nog een PBtje en om te kijken met hoeveel man we nu zijn.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-15 09:58

Het wordt in Oktober ( ik ben in het laatste weekend van September jarig )

Weekend : vrijdag 2 oktober tot zondag 4 oktober. Of 9 tot 11 , 16 tot 18 en de laatste 23 tot 25.

Het liefst zou ik de eerste of de 2e weekend van Oktober willen.

Ik hoor jullie wel en bedankt voor de berichtjes terug.

libra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 11:55

vrijdag 2 oktober tot 4 oktober kan ik niet dan heb ik verjaardag.

De andere datums kan ik wel

Rendiertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 11:59

Heyhey,

Ik heb ook wel interesse om mee te gaan!
Ik zou echter wel eerder willen dan oktober. In oktober is de kans dat het slecht weer is mij te groot :brr:
Terschelling is verder wel een prachtig eiland

Dus mochten jullie eerder gaan zou ik graag meewillen :)

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 12:52

Mij maakt het niet uit welk weekend, zolang ik het maar op tijd weet :)

ikbencarmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:08

Mij lijkt het ook heel leuk om mee te gaan, ben nog nooit op Terschelling geweest.
Ik ben alleen pas 19 jaar.

Amelandfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:18

Hallo Jansje en de rest..

Ik had mij ook aangemeld..
Mijn voorkeur zou uitgaan naar het tweede of derde weekend van oktober.
Dus het weekend van 9 of 16 oktober. Hoeveel belangstellende zijn er inmiddels?

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-15 10:57

Ik heb een mailtje verstuurd naar Terpstra en de datums door geven die ik hier boven heb vermeld en duidelijk vermeld de weekendjes van 9/11 of 16/18 oktober beter uit komen voor ons. . Nu is het afwachten of het bij Terpstra uit komt natuurlijk. Ik maak nu een lijstje van degene die mee willen. Dan kunnen we ook gelijk zien hoe veel er mee gaan. ( ik weet nog niet alle namen en zet je Bok naam er op en als je daar dan je naam achter wil zetten, bvd ! en als je dat niet wil is dat ook goed. )

1. geerte
2. een vriendin van geerte
3. libra
4. ikbencarmen
5.Amelandfreak
6.92michelle
7.jansje = Janneke !

Als het goed is dan heb ik nu alle Bok namen erop staan . Mocht ik het toch nog eentje zijn vergeten dan zet het er maar bij. Ik wacht het mailtje van Terpstra af en als ik een antwoord terug heb dan laat ik het jullie weten.

Ik denk dat het beste is dat we het weekendje met ontbijt en lunch nemen , dan hoeven alleen nog maar het avond eten te regelen.

Amelandfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 17:58

Wat goed dat er genoeg deelnemers zijn al! Ontbijt en lunch lijkt mij ook het handigst inderdaad. Op Terschelling zijn er trouwens genoeg gelegenheden om goed te eten 's avonds.

Nu hopen dat het bij Terpstra kan..
Is het trouwens famillie van Erica?? :)

92Michelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 19:42

Ik kan alle weekenden in Oktober. Ontbijt en lunch lijkt mij ook het handigst. Mijn naam is Michelle

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 20:09

Mijn naam is Geerte en de vriendin die mee wilde heet Elin.