In de komende herfstvakantie willen wij graag een midweekje weg met 6 volwassenen en 2 kids (dan 7 en 2 jaar). Het moet ong aan het volgende voldoen:
- 8 personen - ruim en vooral schone accomodatie - zwemparadijs - eetgelegenheid - leuke dingen in de omgeving te doen - prijs tot ca € 1000,-
We zijn onlangs naar het Hof van Saksen geweest en dat sprak ons qua luxe en voorzieningen erg aan! Maar een vergelijkbaar park hebben wij nog niet gevonden.
Ik heb me als kind altijd super vermaakt op de beekse bergen.. qua kosten weet ik niet hoe het daar zit.. Wij stonden daar een seizoen op de camping en konden iedere dag gratis de dierentuin en het speelland in.. er reed n treintje tussen beide delen.. Is inmiddels wel weer een tijdje geleden en wij stonden op de camping maar ik vond t altijd erg leuk!
Ik ben idd al aan het zoeken geweest op de parken van Landal en Center Parcs. Huttenheugte hebben we al paar keer gehad. Alleen met 8 personen wordt de keuze al weer wat beperkt.
Landal park Sluftervallei op Texel ziet er ook mooi uit!
_Caithlynn
Geplaatst: 15-03-15 17:52
Landal park Migglenberg in Hoenderloo, hoor ik ook altijd positieve dingen over
Binnenzwembad, Arnhem, apeldoorn en ede zijn steden dichtbij. Je kunt naar de apenheul, het loo, burger zoo etc.
Ik ben ooit eens naar Landal de Cauberg in Valkenburg geweest. Erg mooi park alleen geen zwembad. Wel op loopafstand een groot sauna-complex met tropisch zwemparadijs (met badkleding). In de omgeving zijn echt tal van leuke dingen te doen zoals in grotten lopen, naar Maastricht etc, kabelbaan etc.
Als het je niet uit maakt waar je terecht komt, via weekendjeweg.nl kun je bij Centerparcs een Mystery Park boeken. Dan hoor je kort van te voren naar welk park je gaat. Is aanzienlijk goedkoper als rechtstreeks bij CP boeken. En volgens mij voldoen alle parken wel aan je genoemde eisen.
Sluftervallei op Texel is een aanrader! Mooie luxe huisjes! Zwembad is niet echt bijzonder, als je van zwembaden als de Huttenheugte houdt, dan is t zwembad daar 3x niks.