Leren surfen/ surfkamp (goedkoop ;) )

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

midori

Leren surfen/ surfkamp (goedkoop ;) )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-15 23:35

Hallo mensen!

Ik ga deze zomer rondreizen door (zuid) europa voor ik in September weer aan het studeren ga. Ik ga 19-21 juni naar Southside Festival in zuid Duitsland en tussen daar en begin augustus, wanneer ik voor een week o 2 nog weer even naar huis in Zweden wil gaan, heb ik niks gepland. Ik wil gaan budget-reizen door middel van veel te gaan Worawayen. Dan krijg ik gelijk meer van de cultuur mee en aangezien ik alleen reis ontmoet ik ook meer mensen! Maar nu mijn vraag. Ik hou van water en heb al heel lang willen leren surfen. Nu heb ik wat rond gezocht en surfkampen kosten al gauw (minstens) €400 per week. Dit is mischien niet heel duur voor een week maar wel veel geld gelijk, als jullie snappen wat ik bedoel ;) Ik ben heel gemakkelijk en hoef echt niks luxe, als het maar gezellig is (want het gaat me ook veel om het kamp idee/ de gezelligheid!). Heeft iemand een ander alternatief of een plek wat je echt aan raad? Maakt niet uit waar als het maar binnen Europa is!

Ik hoor graag tips! :)

Undefined

Re: Leren surfen/ surfkamp (goedkoop ;) )

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 10:54

Ik ben vorig jaar in Mimizan geweest bij het o'neill surfkamp, was echt super! Prijzen daar verschillen per week en welk surfpakket je neemt. Ik vind het wel echt een aanrader, wij gaan dit jaar waarschijnlijk weer terug!

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 22:16

Als je gaat rondreizen kan je vaak bij surfkampen aansluiten, je bent dan echt niet veel geld kwijt en kan ook nog een surfles meepakken.. Ik ben deze zomer (eind augustus) te vinden in Zarautz (Spanje) ;-)

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 19:22

Ik wil me hier ook even melden. Ik ben opzoek naar verschillende reisideetjes voor deze zomer, en surfen staat zeker nog op mijn lijstje! :)

midori

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 15:13

Deleted, hmm ik vroeg me al af of dat kon! Is het goedkoper als je dat zo doet ipv van te voren boeken?

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 00:18

Ja, is altijd goedkoper, zeker als je al aan het rondreizen bent! Bij van te voren boeken komen er vaak allemaal kosten bij en als je gewoon langs komt hobbelen maken ze altijd een prijsje. Ook kan je eens googlen voor surflodges, dat is nog goedkoper en dan kan je van locals les krijgen ;-)

midori

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-15 18:53

Oh gaaf, dat ga ik zeker even opzoeken!!

Lo91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 19:38

Zelf ben ik een aantal jaar geleden naar La Canau geweest in Frankrijk (ter hoogte van Bordeaux, aan de kust).

Eerste x met vriendinnen, 2 jaar later met mijn vriend samen. Gekampeerd op de camping, 15 min lopen van 't strand en onderweg kan je dan je board/wetsuit halen. Erg naar m'n zin gehad, misschien volgend jaar weer terug. De camping heette geloof ik L'Ocean Airhotel (iets in die richting). Ben met beachmasters geweest en een x zelf.

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 17:03

midori schreef:
Oh gaaf, dat ga ik zeker even opzoeken!!

Succes! {:}

midori

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-15 20:09

Ik kom er niet helemaal uit.. Wat is het verschil tussen een surfkamp en dat nou eigenlijk?