welke ranch paardrijden in de grand canyon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RomyJ

welke ranch paardrijden in de grand canyon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 10:27

Ik heb jullie hulp nodig!
September ga ik op vakantie naar Amerika waarvan de 5 dagen in de grand canyon, de redrock canyon, zion, antelope.
nu ben ik opzoek naar een goede ranch die ritten organiseert.
ik heb me suf gezocht maar kom alleen maar uit op ritten met ezels, tja dat is toch anders dan te paard.

Mischien hebben jullie tips of ervaring?

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 10:33

In Zion heb ik paardgereden. Was wel gewoon voor beginners, dus enkel stappen. Ze hadden muilezels maar ook paarden, en toen ik vroeg of ik op een paard ipv muilezel mocht was dat geen probleem.
Zal thuis even zoeken naar folders want in de Grand Canyon heb ik ze ook wel gezien en folders van meegenomen.

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 10:35

Toen ik er was, waren er alleen maar muildieren/ezels om op te rijden. Ik vond het er niet uitnodigend uitzien, zal ik maar zeggen. Soort van ponypark Grand Canyon ;)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 10:36

In de canyon zelf is het lastig. Ik ben toen naar de sunny valley ranch geweest, vlakbij las Vegas. Leuke mensen, de paarden stonden er top bij. Maar de rit was niet heel spannend. De omgeving was leuk hoor, maar het is niet de canyon;)
Bij kan je je afvragen of je paardrijden kn de canyon moet willen. Die omgeving is niet echt geschikt voor paardenbeentjes;)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 10:54

Ik zou in de GC ook niet snel gaan rijden, dat is achter elkaar aan een stapritje. Kom je ook bij Monument Valley? Dan kun je daar gaan rijden.

RomyJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 17:55

Bedank voor jullie reacties!
Oke in de grand canyon gaat het dan over, ik vind het welzijn van de dieren wel heel belangrijk.
daarom zoek ik een goede ranch!

Fitzroy: weet je nog hoe die ranch heet?