Lift naar helsinki

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lisafox

Lift naar helsinki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 21:59

hallo reizende bokker,

Mijn vriendin(Ayla) en ik(Lisa) gaan rond midden/eind juli naar Finland met de auto.
Nu zijn we met z'n tweeën en hebben we een auto met 4 zitplaatsen.
Ik heb een ruime peugeot 307, waar je dus niet met je benen in je nek zit en natuurlijk zijn wij ook spraakzaam en vriendelijk.
Mijn vraag is dus aan jullie wie wil er een lift naar Duitsland, Polen, Litouwen, Letland, Estland of Helsinki.
We zijn van plan om te overnachten in polen en Letland/Estland, dit gaan we doen op een camping. Je moet zelf zorgen voor een tent.

Dus wie er voor een kleine vergoeding comfortabel wil reizen naar de bovengenoemde landen, stuur mij een pb.

suzanne_H

Re: Lift naar helsinki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:00

Wat lief dat je dit aanbied. Ik heb zelf geen plannen, maar wilde dit even delen.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:59

Wat super leuk zeg! Ik kan me niet direct bedenken waarom ik erheen zou moeten, maar houd het toch maar in mijn achterhoofd. :D

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 23:01

Niet van plan om op vakantie te gaan, maar wat een origineel en leuk aanbod, TS! Pluim!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 23:04

Ik weet niet of je dit aanbod alleen aan bokkers wil doen, maar anders is het misschien een idee om het op Blablacar.nl te zetten? Dan vind je ongetwijfeld mensen die met je mee willen en de kosten willen delen :j

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 20:16

Hmm ik houd dit even in mijn achterhoofd! Ik ga of die kant op, of richting balkan.

Lisafox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-15 18:55

beetje vergeten dat ik dit topic had aangemaakt.

we gaan rond 20 juli weg, stoppen in Warschau en in Letland( naam even vergeten), en natuurlijk in Helsinki.
We kunnen altijd een beetje uitwijken, als je mee wilt.
De boot is nog niet geboekt, maar dat gebeurt deze week. Dan staat de vertrek datum ook vast.
Er zijn nog steeds 1 a 2 plaatsen vrij, houd wel in het achterhoofd dat we elke dag lange afstanden reizen en niet vaak stoppen. ( natuurlijk wel elk paar uur om even bij te komen)

Dus wil je goedkoop reizen en met een leuk gezelschap, ga met ons mee!