Morgen avond heb ik een afspraak in Amsterdam. Ik vind het zonde om alleen daarvoor naar Amsterdam te gaan. Dus nu ben ik van plan om 's middags al te gaan maar waar moet ik nu heen als ik in Amsterdam ben?
Ghostattack
Geplaatst: 04-03-15 21:25
Waar wil je heen of wat vind je leuk? Amsterdam is groot en er is ontzettend veel te doen.
Waar wil je heen of wat vind je leuk? Amsterdam is groot en er is ontzettend veel te doen.
Ja dat is waar. Ik ben dol op lezen dus misschien iets in die richting? Bepaalde winkels die iets speciaals hebben? (mag ook kleding zijn) ik ben ook dol op taart dus misschien hier iets mee?
Zoals je misschien wel kunt lezen ben ik een beetje inspiratieloos
purny
Geplaatst: 04-03-15 21:29
Albert cuyp, madame tussauds, Anne frankhuis, Rijksmuseum en lunchen of dineren bij Hard Rock Café
Ghostattack
Geplaatst: 04-03-15 21:30
Als je van boeken houdt: American Book Center en Waterstones Daar ben je wel even zoet hoor. Ze zitten vlak bij elkaar (Spui). Albert Cuyp markt is ook erg leuk vind ik.
Voor de meest geweldige en meest bijzondere taarten en stukjes taart moet je naar gülüoglü (weet niet precies hoe je het spelt) , in de straat tegenover theater tuschinski!