Rome, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kim

Rome, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-15 10:23

Hey bokkers :D

Aangezien er enorm veel scholen met leerlingen naar Rome gaan, ben ik toch wel benieuwd of er bokkers zijn die hier binnenkort ook te vinden zijn :D

Ik vertrek a.s. vrijdag voor een weekje, ik ben benieuwd!

Wie nog meer? :))

Anoniem

Re: Rome, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 10:30

Ik ben er twee weken geleden met school geweest. Prachtige stad! :D Je stapt gewoon een andere wereld in.

Wij waren er helaas wel toen die rel er was... een kwartier ervoor waren wij op dat plein. Ben blij dat we net op tijd weg waren.

Kim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-15 18:00

Oehhh jaa dat las ik al :D leuk!! Wij gaan proberen om langs te gaan bij dat restaurantje ^^

Whupp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 17:32

12 april ga ik een weekje met school! Vorig jaar naar Athene geweest met bijna dezelfde groep en dit jaar Rome :) Heb er echt zin in. Veel plezier alvast :)
@Resistance, had het ook gelezen! Vriendin en ik hadden ook al bedacht om langs te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:26

Hahaha :') Ik wil iedereen z'n verhaal horen als jullie er zijn geweest. :')

Dan moeten we een keer met z'n allen terugkomen... lachen :')

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 11:18

Ik ben net een week terug :+

Was erg gaaf, overal geweest. Dikke rijen voor t vaticaan, maar wij waren er al om 7.30 dus toen wij kwamen was alles leeg. Even voor het beeld, dit was rond een uur of 11 sochtends :=

Afbeelding
Zie je de zwarte lijn aan de achterkant :+ dat is de rij, en ja die loopt aan de rechterkant weer weg het plein af :+

Restaurantjes waar wij zijn geweest:
Di Trani, vlakbij de Via Nazionale: erg lekker, erg goedkoop, leuk personeel!
La Fontana di Venere, in een zijstraatje bij de Trevi: Super goed eten, iets duurder ( Nog steeds maar 25 pp voor hoofdgerecht, drinken en nagerecht := )
En nog een restaurant, maar die ben ik even vergeten. zat vlakbij het Parthenon, zoo lekker en kregen gratis wijn van de eigenaar :+