Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
studiemiep schreef:Hier al regelmatig met Djoser geweest (iets oudere doelgroep) maar ik ook als jonge meid a 23 jaar prima tussen paste (was dan wel de "benjamin") maar de sfeer was uitstekend.
Maar als je echt wat jongere mensen zoekt ik zou dan een groepsreis met shoestring aanraden....daar liggen de leeftijden net wat lager.
Weet je ook al welk land je zou willen bezoeken?
(ik vond bv India + Nepal) echt een aanrader
Sunrise_ schreef:studiemiep schreef:Hier al regelmatig met Djoser geweest (iets oudere doelgroep) maar ik ook als jonge meid a 23 jaar prima tussen paste (was dan wel de "benjamin") maar de sfeer was uitstekend.
Maar als je echt wat jongere mensen zoekt ik zou dan een groepsreis met shoestring aanraden....daar liggen de leeftijden net wat lager.
Weet je ook al welk land je zou willen bezoeken?
(ik vond bv India + Nepal) echt een aanrader
Bedankt voor je tip! Ik ben meteen gaan kijken, erg handig dat je kunt zien in welke leeftijdscategorie de deelnemers zitten die zich al hebben opgegeven!
Leuke reis!!
Ow trouwens de reden dat ik/wij toen der tijd voor Djoser hebben gekozen is dat het in mijn ogen net wat beter georganiseerd zou zijn dan Djoser en je net in wat betere hotels terecht kwam. (nu maakt dat voor de westerselanden niet uit..). En ik moet zeggen de organisatie was top nooit iets op aan te merken gehad.
Maar in India, Nepal, Vietnam, Cambodja, Mexico,Guatamala, Egypte etc..wilden wij wel zeker op fatsoenlijke plekken terecht komen
http://www.djoser.nl/rondreis_canada/21_dagen_canada/
Ik wilde graag naar de VS of Canada, en deze rondreis spreekt me erg aan.
studiemiep schreef:Wel heeft fox volgens mij een stuk grotere groepen??? kan iemand dat zeggen?
Winged schreef:Goof schreef:Een vriendin van me gaat al enkele jaren met Mambo en is zeer tevreden over deze organisatie.
Mambo is een onderdeel van Cirkel. Heb ook veel mamboërs gesproken, leuke mensen, maar leeftijdscatogorie is soms wat lager (18-25)