A.s. vrijdag ga ik met 2 collega's wat drinken in Woerden. We komen alleen alle drie niet uit Woerden, maar dit lag het meest centraal. Ik heb voorgesteld om te gaan zoeken naar een leuk café. Belangrijkste is dat we er in ieder geval flink kunnen bijpraten. Een pooltafel o.i.d. kan leuk zijn, geen eis.
El Rey is ook een gezellige tent om te zitten, en lekkere cocktails!!
Arie is idd ook altijd gezellig (heet nu inderdaad Victoria) en zit vlak bij het station
Bucha
Geplaatst: 03-03-15 16:52
gabyfedde schreef:
Ik ken Woerden verder niet. Maar Bucha (die toevallig ook in Zweden woont) duidelijk wel
Haha! Inderdaad! Ben er geboren en getogen tot ik ben gaan varen in de binnenvaart en uiteindelijk vorig jaar september zijn verhuist naar zweden! Klein wereldje soms
De mannen hebben besloten dat we naar café Victoria gaan. Hebben jullie enig idee of je daar gratis kunt parkeren? Indien dit niet het geval is: waar kun je dan het goedkoopst/gratis staan?
Volgens mij kun je gratis parkeren aan het exercitieveld, dat ligt op 2 minuten lopen van Arie (Victoria). Overigens zou ik zelf niet naar Arie gaan, de binnenstad heeft echt leukere tentjes
Heb je nog suggesties? Als het niets is kunnen we altijd nog verkassen!
abby
Geplaatst: 06-03-15 10:41
Gisteren geopend: Café Onze Vrienden in de Havenstraat. Is het 'oude' café Kweetnie (voor de Woerdenaren) Ziet er erg leuk en gezellig uit, nieuwe eigenaren en nieuwe stijl en inrichting.
Je kunt gratis parkeren naast het station aan de zuidkant. Groot parkeerterrein. Spoor onderdoor lopen, richting de stad wandelen en je bent binnen 5/10 min bij Arie (victoria)