Mijn moeder wordt op 17 maart alweer 65. Voor haar verjaardag lijkt het mij leuk om haar een weekendje wellness cadeau te doen, gezellig moeder-dochter tijd en vooral genieten en ontspannen. Ik wil sowieso 1 of 2 behandelingen en natuurlijk lekkere sauna's, baden en een goed hotel erbij.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik er geen ervaring mee heb, ik heb dus geen idee welk resort hier nou echt bij past. Mijn voorkeur ligt er wel bij dat het hotel bij het wellness centrum ligt.
Zelf woon ik in de randstad, maar het resort mag van mij in heel nederland liggen.
Ondertussen heb ik al een hoop gegoogled. Zwaluwhoeve, Sanidrome, Thermen2000 etc.
Wie kan mij aan het ultieme resort helpen?
Paisano
Geplaatst: 02-03-15 12:01
Geen van beide, hij moet naar Bokt Erop Uit Bij deze dus: LZP -> BEU
Thermen2000 is echt een aanrader. Je kan zo vanuit je hotel de sauna inlopen en Valkenburg is een leuk stadje om rond te wandelen Zwaluwhoeve vind ik te druk. De Veluwse bron is ook mooi en ook Elysium en Bussloo zijn prachtig maar daar zit het hotel niet op de zelfde locatie als het resort
Thermen2000 vond ik vreselijk. Druk en allemaal niet-saunamensen die geen idee hadden van sauna-etiquette en hygiëne. Nooit, maar dan ook echt nooit meer.
Zwaluwhoeve is knetterdruk, daar ga je voor je rust niet heen.
Bussloo in Apeldoorn heeft tegenwoordig ook een hotel op de saunalocatie, die kan ik je wel aanraden.
En uit het hoofdstuk klein maar fijn (en een snerteind rijden, dat wel): sauna Loppersum, met hotel.
LovingTweety
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-15 12:13
Paisano schreef:
Geen van beide, hij moet naar Bokt Erop Uit Bij deze dus: LZP -> BEU
En ik had zo mijn best gedaan! Haha.
Sonja, hebben ze wel allemaal ook massage's etc?
iig allemaal al bedankt voor de ideeen, ik ga eens beginnen met googlen.
Ja hoor, diverse massages en behandelingen. Heerlijk!
Mocht je naar Loppersum gaan dan ook absoluut het hydro-ei proberen. Is een apparaat waar je in gaat liggen, met heel veel verschillende watermassagestanden. Goddelijk!
Bussloo is helemaal fantastisch? Heerlijke ruime sauna's, schitterende tuin, fantastisch hotel, welke je bereikt via een soort lange tunnel met sterren en planeten. Fijne opgietingen en vriendelijk personeel. Ik heb al heel wat sauna resorts gezien in Nederland,maar voor mij springt deze er met kop en schouders bovenuit