hotel mallorca

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PortRoyal

hotel mallorca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-15 17:00

Ik wil dit jaar op vakantie naar Mallorca, maar zie door de bomen het bos niet meer. Als ik een leuk hotel zie lees ik de recensies en twijfel ik weer. Iemand een goede tip?

c_esther

Re: hotel mallorca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 17:06

Kijk je op zoover voor ervaringen? Ik ben al in heel wat hotels geweest, zowel om te werken als voor vakantie, en mijn ervaring is dat een 7 of hoger prima is. En onthoud: geen 1 hotel is vrij van negatieve reacties. Iedereen wil wat anders, en er is altijd wel iemand die iets niet zo goed vond. Kijk vooral globaal en schrik niet van 1 of 2 negatieve reviews.

ItsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 17:09

Probeer anders eerst eens uit te zoeken welke plaatsen je leuk lijken (maakt namelijk best veel verschil), maakt de zoektocht ook stuk overzichtelijker.

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-15 17:12

Dat denk ik ook, er is altijd wel wat natuurlijk. We gaan in elk geval in een 4 sterren hotel, all inclusive. En ik wil rust, geen druk gedoe met discoherrie. En mooie natuur. We gaan in september, dan zal het ook wel rustig zijn.Vanavond komt er een reisprogramma op ned.3, gaat over Mallorca, dus daar kijk ik zeker naar. Dan zie ik ook welk gebied het meest aanspreekt.

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 17:17

2 jaar geleden geweest in Hotel Barceló Cala Viñas
Erg mooi en heel rustig! :)
Als je toch de drukte wilt echt opzoeken kan je naar een Brits uitgaansgebied lopen en verder is alles heel goed met de auto te doen.

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-15 17:34

Haha...die heb ik net bekeken! Ziet er goed uit, mijn eerste keus is nu denk ik senido punta del mar. Lees ik goede berichten over. Maar Barcelo cala vinas is goedkoper, en ook mooi. Ik vind het moeilijk! Ben al meer dan 20 jaar niet op vakantie geweest, dus ik laat niets aan het toeval over!

_cheyenne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 17:45

Welk gedeelte van Mallorca wil je heen? De noordkant of zuidkant.

Wij zijn afgelopen september in Alcudia geweest. Prachtige baai en goed hotel (de viva keten, Viva Tropic)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 17:48

Ik heb een aantal jaar geleden in hotel Alcudia Garden gezeten, in Alcudia dus. Vond ik toen een heel gaaf hotel met erg lekker eten (all inclusive) en schone kamer. :)

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-15 17:51

Ik weet nog niet precies welke kant, ik denk de zuidkant. Maar ik kijk vanavond 3 op reis, dat gaat over mallorca, daar haal ik vast de nodige informatie uit.

_cheyenne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 17:55

Mayflower_ schreef:
Ik heb een aantal jaar geleden in hotel Alcudia Garden gezeten, in Alcudia dus. Vond ik toen een heel gaaf hotel met erg lekker eten (all inclusive) en schone kamer. :)

Daar ben ik geregeld lang gewandeld :+ Zit praktisch naast Viva Tropic.

Alcudia is noordkant, dus dat valt dan af.

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-15 18:08

Alle opties zijn nog open hoor! Ik weet niets van Mallorca, dus alle feedback is welkom. Ik weet eigenlijk geen barst van vakanties, ik ben 20 jaar geleden naar Kos geweest, dat viel toen tegen, maar toen waren we nog piepjong en hadden weinig te besteden. Na zoveel jaren laten we het voor ons doen breed hangen haha...

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 21:22

Ik raad het aan om een dagje naar Palma te gaan! Echt een leuke en gezellige stad :)

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 12:33

PortRoyal schreef:
Dat denk ik ook, er is altijd wel wat natuurlijk. We gaan in elk geval in een 4 sterren hotel, all inclusive. En ik wil rust, geen druk gedoe met discoherrie. En mooie natuur. We gaan in september, dan zal het ook wel rustig zijn.Vanavond komt er een reisprogramma op ned.3, gaat over Mallorca, dus daar kijk ik zeker naar. Dan zie ik ook welk gebied het meest aanspreekt.

In dit geval Suites hotel Jardin del Sol.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 12:35

Ik gebruik ALTIJD Tripadvisor.com voordat ik besluit ergens te boeken.

Heerlijke site en handige en behulpzame reviews!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 14:40

Heb je al geboekt?