Hallooo! Volgende week ga ik samen met mijn ouders en zusje een weekend weg, we gaan naar een dorpje rondom Emmen(ben de naam even kwijt). Mijn zusje(21) en ik(23) willen op zaterdagavond graag met z'n tweeen uit. Weet iemand een leuke kroeg/cafe in of rondom Emmen waar je gezellig een drankje kan doen en dansen?
Hmm .. mijn mening.. in emmen is uitgaan 3x niks. of je bent te oud, of je bent te jong .. er is altijd wat.. Als je gaat, ga dan op vrijdag.. voor mijn gevoel is het dan beter.. dan nog Brasserie en Zwetser,, ik zou ze afwisselen.. De verschillende ruimtes maken het beter, ..
Het belangrijkste is dat jullie genieten, succes ! en veel plezier.
Fireheart
Geplaatst: 28-02-15 08:43
xxxdonja schreef:
Lounge 13 of Zwetser! Ik zou niet naar de Bras gaan als je 21 en 23 bent. De gemiddelde leeftijd is daar rond de zestien jaar.
Ik ben zelf 19 en ik vond dat erg meevallen hoor, in bras. Ligt er natuurlijk ook maar net aan op welke avond je gaat.
Zwetser en bras zitten naast elkaar. Bras is 16+ en zwetser +18. Bras is echt vaak nog best jong. Zijn beide vaak ook erg druk op zaterdag avond. Markant is 21+ maar erg kak. Lounge 13 weet ik de leeftijd grens niet, maar is ook erg kak. Bollejan is een kroeg, nl muziek geloof ik. Niet echt mijn smaak. Groothuis is ook 21+. Daar komen meer ouderen, 1x per maand is er een soort Groothuis feest. Eurocafe is ook een kroeg, draaien ze al betere muziek dan bolle jan, maar daar kom ik ook niet graag.