Bokker zoekt gezellige medereis/vakantie bokker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Justme_Lisaa

Bokker zoekt gezellige medereis/vakantie bokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 19:39

Hellooo bokkers! :evaw:

Het is bijna zomervakantie voor de studenten onder ons, en ik wil altijd graag in de vakantie weg, even de ontspanning opzoeken. Nu is het zo dat m'n vriendinnen óf geen geld hebben, óf met hun vriend op vakantie gaan. Dus ik raadpleeg bokt :D. Is er toevallig een bokker die het gezellig vind om met een mede bokker op vakantie te gaan, en een mooi land te kunnen ontdekken?
Een groepsreis is helaas geen optie, ik ben en blijf een student haha :)
Event iets over mezel:
- Lisa
- 22 jaar
- Studeer pedagogiek in Rotterdam, en wil hierna een master gaan doen.
- Hou van een luxe vakantie, maar een beetje natuur bekijken, of een drankje in de avond doen is natuurlijk geen probleem.
- Voorkeur in een land heb ik niet specifiek, als het maar warmer is dan in NL haha

Groetjes Lisa :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 23:12

Hmm ik heb ook nog geen plannen voor de zomer en mn ouders gaan hoogstwaarschijnlijk niet echt weg in de zomer. (voor het eerst) Wilde zelf wel ergens heen gaan, maar weet dus nog niet waarheen.
Ik denk er nog ff over na :D Want misschien kan ik volgend jaar op buitenland stage, daar hoor ik volgende week meer over, maar dan zou ik in de zomer naar een land kunnen gaan waar ze die taal spreken, zodat ik mn taalkennis kan verbeteren xD Zoals Engels. Hoe lang wil jij trouwens ongeveer gaan?

Ben overigens zelfde leeftijd en doe zelfde studie maar dan ergens anders :+