we willen met een deel van de klas (zoal meiden als jongens en met zn 9e) ergens gezellig heen gaan. maar nou is het probleem dat sommigen niet zo breed zitten in het geld. we hadden paintball en bubble voetbal maar dat was te duur en bijv naar de film is niet gezellig omdat je dan bijna niet praat. heefd imand een leuk en niet al te duur ide? (we zitten in de 2e klas dus zijn rond de 13/14 jaar)
Bowlen hebben wij ook wel eens met de klas gedaan, erg leuk!
En wat ook wel georganiseerd is geweest is paintballen, iets buiten jou budget maar geweldig om legaal op klasgenoten te mogen schieten
dieseliris
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-15 16:07
@happy16 dankjewel bowlen is indd een leuk ide! paardrijden gaat denk ik niet lukken er zitten er een paar die toen ze mij n shet zagen aaien al vroegen of ik t niet eng vond op om zon groot dier te stappen
@drogon dat is ook leuk ik zal kijken of er iets is bij ons in de buurt
@spruitjee paintball lijkt mij ook geweldig alleen er zijn er een paar waarvoor het helaas niet haalbaar is
Het kan ook heel low budget, door naar een park / recreatieterrein / bos te gaan en daar iets doen. Volleybal, flesvoetbal, levend stratego, smokkelen, hindernisbaan, klooien met waterpistolen... (Inspiratie op http://nl.scoutwiki.org/Lijst_van_renspellen ) Het lijkt misschien kinderlijk maar volgens mij zijn ze juist ook hartstikke leuk om met wat ouderen te spelen, dan kun je er wat meer tactiek in stoppen. En het principe is niet anders dan paintballen of laserquesten (ook leuk, ook duur.)