Trendy hip all-in hotel voor jonge koppels (Turkije?)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ladyson

Trendy hip all-in hotel voor jonge koppels (Turkije?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-15 10:17

Ik ben op zoek naar een "trendy en hip" hotel dat all inclusive is voor een week vakantie in juni. Club Med sluit hier geloof ik wel bij aan, maar dat is vanaf 1500 euro p.p. voor een week en dat vind ik te duur. Zelf heb ik dit hotel gevonden: http://www.corendon.nl/royal-adam-eve/belek/turkije/hotel?tab=destination-info-tab

Ongetwijfeld zijn er nog andere spannende hotels, maar het zoekt zo lastig omdat je alleen op faciliteiten kan zoeken.. Ik wil dus graag jullie hulp inschakelen :o Het budget is tot 1000 euro p.p.

Abracadabra9

Re: Trendy hip all-in hotel voor jonge koppels (Turkije?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 10:21

Na het zien van dit hotel ... zou ik niet meer verder zoeken! Wauwie dat ziet er prachtig uit daar <3

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 10:22

Als je me even de tijd geeft, wij zijn bij 16 verschillende hotels geweest, misschien zit er iets bij :j

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 10:25

Wij zijn een aantal jaar geleden bij het Riva Diva Hotel geweest ook voorzien van alle luxe :j

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 10:30

Club Paradiso in alanya, Fame Residence Lara in Antalya, Anka Hotel in Bodrum.

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 10:31

Mijn moeder heeft de gewoonte overal hotelkaartjes mee te nemen haha, dit zijn niet alle hotels waar we geweest zijn maar wel een groot deel, wellicht zit er iets bij!

Club Ali Bey
Spice Hotel & Spa
(Club?) Voyage Belek
Fame Residence in Lara
Lara Beach
Green Palace (IC Hotels)
Kefaluka Resort (mijn favoriet vanwege de ligging, maar in de omgeving is niet veel te doen)
Club Nena
Royal Dragon Hotel in Side
Royal Wings Hotel
Worlds of Wonders resort hotels
Sueno Beach in Side
Clubhotel Riu Merengue
Miracle resort hotel
Gran Ventana Beach Resort

Green Palace zijn we 2 keer geweest en in Kefaluka nu 3 keer

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door xWouter op 19-02-15 10:34, in het totaal 2 keer bewerkt

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 10:34

Als je zoekt op couples of adults only bij reisbureau's kom je meestal bij de wat duurdere/luxe hotels uit. Misschien staat daar wat leuks bij?

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-15 10:41

Jeetje wat een hoop reacties al, bedankt! Ik dacht dat ik aan het zoeken was naar een speld in een hooiberg, maar er is blijkbaar nog een hoop te ontdekken!

@xWouter Haha, wat een lijst!! De meeste hotels ken ik al van jouw lijst, alleen ik vind het moeilijk om te bepalen of het nou echte familie (gezinshotels) zijn waar het vooral om kinderanimatie draait, of dat het ook echt leuk is voor een jong stel.. Kan je mij daarin adviseren?

@xdniesje Dat had ik idd ook ontdekt, maar bij adults only ben ik dan weer bang dat het echt gericht is op relaxen en ontspannen en er verder niks te beleven is.. Ik vind het lastig :+ Daarom ben ik op zoek naar praktijkervaringen *\o/*

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 10:53

Bij Royal Wings, Green Palace, Lara Beach en Fame Residence is het een stuk minder gericht op families en kinderen. Er staat van wel maar wij hebben daar zelf vrij weinig van gemerkt. Hier waren ook vaak weel jonge stelletjes te vinden. Hier hadden ze ook een of meerdere discotheeks.

Bij Green Palace heb je ook nog 6 of 7 a la carte restaurants :j

Maar jullie willen echt naar Turkije of is een ander land ook een optie? Anders weet ik nog 3 hele leuke resorts! Zie dat ik er per ongeluk al 2 bij heb gezet daarvan, Riu Merengue en Gran Ventana

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 10:57

Wat zoeken jullie precies verder in de omgeving? :) Want zie dat er ook aardig wat grote resorts worden geplaatst maar dan zit je wel verder af van de bewoonde wereld en eventueel uitgaansgelegenheden.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 11:06

Voor de prijs wat jullie max per persoon willen uitgeven, kan je ook naar andere landen kijken. Kijk eens op ticketspy.nl, Vakantiepiraten.nl en holidayguru.nl. Daar worden alle goede aanbiedingen van alle maatschappijen verzameld.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-15 11:33

@amandanana Hoe heb jij deze hotels ervaren mbt gericht op families?

@xwouter Bestemming maakt voor ons helemaal niet uit, behalve Egypte liever niet want ik ben bang dat als het reisadvies aangepast word ik mn centjes kwijt ben.. Die hotels ga ik even bekijken!

@MightyJoe Als het een hotel is met extra restaurants en "uitgaansgelegenheden" dan hoeft er niks in de omgeving te zitten, moeten we voor een dansje echt op pad dan is een centrum op loopafstand wel een vereiste.. Overigens zijn we ook geen diehard partygangers hoor, maar 2 avonden op stap en gezellige muziek bij het zwembad kunnen we wel echt waarderen.

Thanks voor de tips Douraque! Door de vele aanbieders wist ik niet meer waar te zoeke |o |o

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 12:24

In club Paradiso zat ik met mijn vriend samen in juni. het was toen totaal niet druk omdat het geen hoogseizoen was, er waren veel jonge stellen met 1 klein kind of gewoon samen. Wij hebben ons echt super vermaakt, trokken veel met het animatieteam op wat van onze leeftijd was. Er is ook genoeg te doen in de omgeving, strand is te lopen maar er gaat ook een busje heen.

Fame Residence Lara is ook echt een waanzinnig hotel, wij zijn daar met het gezin heen geweest en toen waren er idd veel gezinnen, maar als je in juni gaat zal dit meevallen omdat veel gezinnen gebonden zijn aan schoolvakanties.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-15 08:16

We willen wss voor een hotel van Stone Group gaan, dat zijn de hotels met 'Royal' in hun naam (Wings, Dragon, Palace, Adam and Eve, Alhambra) Wie is in meerdere van deze hotels geweest en kan ze dus vergelijken?

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 08:25

In juni hebben gezinnen met schoolgaande kinderen nog geen vakantie, maar zie je veelal publiek dat niet gebonden is aan schoolvakanties, jonge stellen, oudere stellen en stellen met jonge kinderen.
Ik kijk altijd bij Holidaycheck of Zoover naar beoordelingen als ik iets zoek. Adults only is ook een optie, maar of dat 'hippe' hotels zijn, geen idee.
In Turkije moet je er ook rekening mee houden dat je russische gasten tegen kunt komen. Daar zijn veel mensen ook niet van gediend, zeker niet als het er veel zijn. Je hebt wat dat betreft vaak plaatsen die voornamelijk in trek zijn bij bijv. Engelsen, Duitsers, NL of Russen.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 10:48

Titanic beach ressort lara

geweldig hotel niets komt je tekort aan alles in gedacht