Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JARS schreef:Ik zou graag van alles wat willen, grote stad, back to basic, cultuur en geschiedenis, duikbevret halen en afsluiten op mooie eilandjes.
_Mel schreef:Thailand is ook goed te combineren met het prachtige Laos![]()
Waarom niet 6 weken backpacken daar en de laatste 2 weken naar Bali bijvoorbeeld?
JARS schreef:@lr111 eenzaam voelen is inderdaad iets wat me heel erg lijkt, wat dat betreft zou zoals jij zegt Thailand dan leuker zijn. Hoe was Koh Tao? Lijkt me heel mooi!
JARS schreef:Thanks allemaal!!
@Ladybird ik ben een beetje bang dat als ik een land in een maand wil doen, dat haasten en proppen word en dat wil ik graag voorkomen..
@Daancha die backpackerssfeer spreekt me heel erg aan inderdaad, alleen lees je hele verschillende dingen daarover. Volgens de een struikel je bijna over de Nederlanders en volgens de ander valt dat weer mee. En Bali zou dan nog erger te zijn las ik.
@lr111 eenzaam voelen is inderdaad iets wat me heel erg lijkt, wat dat betreft zou zoals jij zegt Thailand dan leuker zijn. Hoe was Koh Tao? Lijkt me heel mooi!
@Oshaa thanks! Lijkt erop dat jouw reis behoorlijk hetzelfde is als wat ik zou willen! Klink allemaall heel gaaf, en inderdaad, ik had ook al het idee dat beide in 2 maanden te gehaast is en dat gehaaste is nu juist wat ik hier wil ontsnappen
Pfff decisions decisions!
Quellian schreef:JARS schreef:waar is dat ultieme duikparadijs and so on?
Crystal Bay Bali!
madeliefw schreef:Ik heb op koh tao ook mooi gedoken hoor, maar in een heel andere setting, namelijk met zo'n 40 man op een boot en dan leg je aan op een plek waar nog 5 van die boten liggen.