Vorig jaar toen we naar Turkije gingen heb ik beide keren bij het landen ontzettend pijn aan mijn oor gehad (ik heb nog 1 functionerend oor ) Ik wil nu dus oordopjes bestellen, die de druk tegenhouden of iig voorkomen dat je zoveel last van je oren krijgt. Nu heb ik alleen hele kleine oren, normale oordopjes blijven nooit zitten.
Welke oordopjes zijn dus fijn, werken goed en zijn ook geschikt voor kleine oren?
Tips als kauwgom ed heb ik niets aan, dit heeft niet gewerkt.
Ik ga gewoon naar de apotheek, daar hebben ze een scala aan soorten en maten. Ik neem Blox in vingerhoedvorm, vind ze erg fijn. Met vliegen helpt het mij alvast wel.
Loop even bij een audicien binnen. Die verkopen ook oordoppen. Gewone standaard maat doppen (een volwassen en een kindermaat) maar je kan ze ook op maat laten maken. Ben je wel duurder uit maar dan passen ze wel goed
Ik heb oordopjes van de Etos, kindermaat omdat ik ook kleine oren heb. Werken echt perfect! Ik weet alleen niet zo goed hoe ik moet uitleggen hoe ze eruit zien..
ik herken je verhaal. pijn tot janken aan toe bij de landing. kreeg toen 2 bekertjes die ik tegrn mijn oren moest houdrn met heet water in watten. de stoom ontspant je oren schijnbaar weer.
de keren daarna gevlogen met hema vlieg oordopjes. stukken beter!