Wij hebben een hele leuke familie, dit jaar gaan we voor de vijfde keer een familiedag organiseren. Oudste oom is 65, jongste kleinkind is 22. Volgens mij zitten we dan rond de 25 personen.
Helaas zijn er ook nog achterkleinkinderen (geen opa's en oma's meer hoor), die allemaal beneden de 4 jaar zijn...
De plaats waar wij op zich naar toe wilden, werd vorig jaar gepikt door een tante.

Helaas is er verder vrijwel niets in onze directe omgeving, wat wel erg leuk zou zijn omdat we hier allemaal vandaan komen.
De dag is in mei, eind mei. Dus we hopen natuurlijk op mooi weer, maar dan moet er natuurlijk nog wel een schuilmogelijkheid zijn.
We hadden eigenlijk besloten om het in eigen dorp te doen, zaal huren en dan een catering te laten komen. Zelf wilden we dan een speurtocht met familiefoto's gaan doen door het dorp. Helaas heeft mijn zusje dit keihard afgeserveerd en is m'n vader erg in twijfel omdat we dan veel zelf moeten doen. Ik was juist super enthousiast.
Inmiddels is de sfeer niet echt te pruimen zodra het over de familiedag gaat. De tijd om iets te reserveren begint natuurlijk te dringen.
Hellup!

Edit: Prijs mag zo rond de 50 euro pp liggen inclusief diner.