Fotoshoot locaties paarden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EquiPhoto

Fotoshoot locaties paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-15 11:08

Zo af en toe ben ik specifiek op zoek naar een bepaalde omgeving voor een fotoshoot. Ik dacht, ik ben vast niet de enige fotograaf die dit heeft, dus waarom niet een centraal topic maken?

In dit topic kunnen fotografen hun vragen en tips kwijt met betrekking tot mooie fotoshoot locaties waar paarden welkom zijn. Zaken als parkeermogelijkheden, openingstijden en andere regels kunnen hier ook besproken worden. Voorbeeldfoto's zijn uiteraard welkom!

Ik zal het spits afbijten: ik ben op zoek naar een grote kersenbloesem (liefst meerdere bij elkaar) in de buurt van Wassenaar. Wie heeft een idee waar ik die kan vinden? :D

Morning

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 12:08

Ik zal eens opletten als het voorjaar wordt. Ik rijd vaak door Wassenaar heen.
Ik weet wel dat er een Japanse Tuin is in Clingendael. Alleen mag je daar niet met je paard komen. Hooguit kun je proberen om toestemming te krijgen of een vergunning. Denk alleen niet dat je het krijgt. Dus je heb nog niet zo veel aan mijn antwoord.

Suuszels

Re: Fotoshoot locaties paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 15:18

Ik volg even!
Vind het altijd wel interessant. Ik hoop dit jaar een mooie locatie met bloesems tegen te komen binnen ongeveer een half uur van Dordrecht.
Inderdaad waar je met paarden mag komen

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-15 11:41

Nog even en de kersenbloesem staat weer in bloei! Wie heeft er nog tips voor goede locaties waar paarden zijn toegestaan?

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 08:54

Al even niet meer gereageerd in dit topic, maar ben eigenlijk naar het zelfde opzoek, een aantal mooie locaties om te shooten rond midden Nederland.
Iemand die iets weet? Had Soesterduinen en Leersumse veld al :)

Gydja

Re: Fotoshoot locaties paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 08:56

Een perfecte kersenbloesem vinden lijkt niet mee te vallen -O-

In drenthe is er wel een hele lange laan met allemaal appelbomen die zullen over iets van 3 week vol in bloei staan. Ik zal mijn vader eens vragen hoe dat daar heet :)) Aan zijn verhalen te horen lijkt me dat ook een geweldige locatie.