Met veel vreugde en blijheid heb ik gister te horen gekregen dat ik in November voor 10 dagen naar Tokio zal gaan. Het betreft een studiereis van mijn opleiding waarvoor ik ook naar een Graphic Design beurs zal gaan, een aantal bedrijven ga bezoeken en uiteraard, veel foto’s maken. Maaaaar. Ik heb 2 vrije dagen (en misschien 2 avonden o.i.d) om zelf in te vullen en die wil ik natuurlijk zo goed mogelijk benutten.
Ik wil al jaren (8/9) naar Japan en ik ben dan ook niet ‘onbekend’ daar. Ik wil sowieso heel graag naar een van de grote Shrines in Tokio, Sushiro bezoeken en naar Takeshita Dori/Harajuku Bridge voor de awesome dingen. Shibuya 109 lijkt me ook tof maar qua tijd misschien ietwat lastig (en qua koffer ruimte
) maar ik wil nog zoooooveel meer zien/doen/ontdekken. Ik ben part-time fashion fotograaf en studeer daarnaast Communication & Multimedia Design. Gezien het een studietrip is zal ik voor het laatste genoeg te doen hebben, maar vanuit een foto oogpunt wil ik ook heel graag wat toffe dingen doen uiteraard
Brand los, must-see, hotspots, enzovoort.

(stuitert heen en weer)
Maar echt super tof!
Wat zou ik daar graag nog eens naar toe gaan.