janouk schreef:Leuk! Mijn zoon is in augustus een maand geweest met EF talenreizen om Japans te leren. Hij vond het geweldig.
2 dagen vrij is wel erg weinig: kan je er niet nog een paar dagen extra aan plakken?
Taalreizen van EF lijkt mij ook tof inderdaad! Wel vrij prijzig ben ik bang. Ik zit in die periode op stage dus ik betwijfel of mijn bedrijf dat erg zal gaan waarderen 
Dallista schreef:Beetje voor de hand liggende tip misschien: ga in de avond naar Shibuya station en fotografeer de scramble crossing (van bovenaf, bijvoorbeeld vanuit de Starbucks).
Japan is zo gaaf!
Haha, dat wou ik sowieso al doen inderdaad. En filmen 
T3mptati0n schreef:M'n broer heeft een half jaar in Japan gewoont voor z'n studie, ik kan hem wel een paar do's en don'ts vragen?
Wat gaaf trouwens!!

Qua culturele dingen weet ik een beetje wel hoe de do’s en dont’s zijn, qua dingen om te bekijken; heel graag! 
Sicayes schreef:Wat gaaaf!! Wij zitten ook te kijken of we ergens in september/oktober dit jaar naar Japan kunnen gaan voor 3 weken. Is alleen moeilijk om nou uit te zoeken hoe we het precies willen doen en waar we nou allemaal heen willen. Alles is zo mooi!

Ik ken het gevoel. Ik denk dat als ik terug kom ik nog wel 4 weken langer zou willen blijven want ik kijk hier al zoooo lang naar uit 
Dallista schreef:T3mptati0n schreef:of akabihara.
Akihabara.

Of simpelweg Akiba, en ja, een echte aanrader!
Ik ontdekte eigenlijk eerst het vergelijkbare district in Osaka (geen idee meer hoe dat heet), toen dacht ik dat ik alles gezien had... en toen kwam ik terug in Tokyo en ontdekte ik hoe het ook kan!

Wat zou ik daar graag nog eens naar toe gaan.
Akihabara wil ik sowieso ook langs inderdaad! Osaka komt ik waarschijnlijk niet (misschien op de volgende trip
) maar helaas zit dat er momenteel even niet in