Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_black_rose_ schreef:In kerkrade bij het rodastadion heb je nog de Mixx als je n echte discotheek wil.
Verder zou ik je ook Valkenburg of maastricht aanraden. Weet dat veel mensen in Valkenburg gaan en bij Nurgus of de Karma blijven hangen.
KimD schreef:In Vaals heb je Fraiche.![]()
Heerlen vind ik vooral kinderachtig, ik bedoel in Naar Huis & 7even vind je de nodige hopeloze gevallen, vooral jong.En bij het Roda stadion ligt Kingdom, maar daar hoor ik alleen maar nare verhalen over, gedrogeerde mensen etc.
Starfish is erg leuk en vooral goedkoop op de goede avonden.![]()
Waar slapen jullie?
Roosch schreef:_black_rose_ schreef:In kerkrade bij het rodastadion heb je nog de Mixx als je n echte discotheek wil.
Verder zou ik je ook Valkenburg of maastricht aanraden. Weet dat veel mensen in Valkenburg gaan en bij Nurgus of de Karma blijven hangen.
Nurgus of 't Heukske. Erg gezellig, vooral 't Heukske.Of hoe heet dat ding? Het Hoekje?
_MG schreef:Ik kan ook met name Aken (Pontstrasse en Starfish) aanraden! Valkenburg zijn ook een hoop leuke kroegen, maar volgens mij niks discotheekachtigs. Aken (pontstaat) biedt dat ook, maar daarnaast een aantal leuke clubs. Starfish ligt een stukje uit de buurt van de Pontstraat, maar is ook prima eventueel met de taxi nog te doen.
Heerlen vind ik zelf weinig aan, net als Kingdom. Verder is in België nog de Versuz, maar dat is een stuk uit de buurt. In Nuth heb je nog Mondial, ook een leuke club, maar daar kom je volgens mij vanaf 16 binnen (overige dingen pas van 18, vind ik zelf fijner!)