Werken met paarden/ranch in Europa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnnaXBoy

Werken met paarden/ranch in Europa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 15:45

Hallo

Ik weet dat hier ontelbare topics over zijn, maar ik maak er toch eentje voor mezelf. Veel topics sluiten dan weer niet aan met wat ik zoek of zijn ondertussen verjaard.

Dit schooljaar was ik begonnen met de studie Toegepaste Psychologie. Uiteindelijk bleek het niks voor mij te zijn en ben ik gestopt. Nu heb ik dus eigenlijk vrije tijd tot september. Mij leek het erg leuk om dan in het buitenland te gaan werken. Ik wil het wel in Europa houden aangezien dat veel makkelijker is met visums en alles.

Ik zoek dus eigenlijk een ranch waar ik vanaf maart/april/mei terecht kan. Hoeft niet perse nederlands talig. Een engelstalige lijkt me ook leuk. Wat ik vooral hoop te doen is veel kunnen werken met paarden. Ritten begeleiden lijkt me ook heel leuk.

Nou heb ik dus al veel rondgekeken, maar de geschikte ranch is moeilijker te vinden dan ik dacht. Heeft iemand misschien nog ideeën voor waar ik kan werken? Als iemand tips heeft met zoeken zou het ook heel fijn zijn.

Groetjes Anna

Anoniem

Re: Werken met paarden/ranch in Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 15:48

Ik heb je een pb gestuurd :)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 15:50

Precies wat ik ook zoek! Veel succes met het vinden van een leuk baantje :D

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:53

Heey anna! Hoe gaat het? Leuk idee! Ik ben straks hopelijk klaar met me havo diploma en nu zit te kijken wat ik daarna zal doen. Weet je al welke opleiding je in september?

AnnaXBoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 20:48

Bedankt voor je pb'tje Bizzybijtje!

Als er nog meer adresjes zijn mag altijd gestuurd worden. Hoe meer hoe beter! :D

Met mij gaat het goed! Ik weet zelf nog niet wat ik volgend schooljaar wil studeren. Ben nog aan het rondkijken. Heb jij al een idee? En zelf ook plannen om zulk werk te doen van de zomer?

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:51

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 22:12

AnnaXBoy schreef:
Bedankt voor je pb'tje Bizzybijtje!

Als er nog meer adresjes zijn mag altijd gestuurd worden. Hoe meer hoe beter! :D

Met mij gaat het goed! Ik weet zelf nog niet wat ik volgend schooljaar wil studeren. Ben nog aan het rondkijken. Heb jij al een idee? En zelf ook plannen om zulk werk te doen van de zomer?

Oke mooi! Ik ook weet het ook nog niet. Ik vind het nog erg moeilijk. Het lijkt me wel leuk om zo iets te doen maar weet niet hoe je dit allemaal moet regelen enzo.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 08:19

[STW]--->[BEU]

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:25

Ik heb tot nu toe al mijn banen in de paarden via yardandgroom gehad.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 16:37

hoihoi

ik volg even mee, ik zit namelijk in precies hetzelfde schuitje (gestopt met studie en tot september vrij) en kijk eigenlijk dezelfde richting op, dus ook ik houd me aanbevolen :)