Reisgenoot west USA mei/juni 2015 gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_aaike_

Reisgenoot west USA mei/juni 2015 gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 12:37

Hoi Allemaal,

Over 4 maanden, namelijk half mei t/m half juni ga ik voor 3 weken rondreizen in west USA. Ik vlieg op San Francisco en zal vanaf daar 3 weken rondreizen in een cabrio. De reis is al uitgestippeld zodat ik precies weet welk bedrag ik kwijt ben.

Een rondreis in Amerika is altijd al een droom van mij geweest. Ik zou deze reis met een goede vriendin gaan maken en dus hebben we samen geboekt. Echter zijn er op dit moment omstandigheden waardoor het voor mijn vriendin beter zou zijn als zij niet mee zou gaan op deze reis.

In mijn vriendenkring is er op dit moment niemand die de tijd of de financiële middelen heeft om deze reis te maken. Aangezien ik zeker ook wil paardrijden in de nationale parken kreeg ik het idee om eens een topic op bokt te openen om te kijken of er meiden zijn die ook deze droom hebben.

Mocht je deze droom ook hebben en komende mei/juni vrij kunnen krijgen lijkt het me leuk om in contact met je te komen. Ik ben zelf net 26 jaar en woon in Noord-Holland. Mocht het dan zo zijn dat het goed klikt tussen ons is er dus de mogelijkheid om deze reis van mijn vriendin over te nemen.

M_aaike_

Re: Reisgenoot west USA mei/juni 2015 gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-15 18:06

Mag een slotje op dit topic. Probleem is opgelost :)