Waar naartoe met honden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara_089

Waar naartoe met honden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 21:16

Hoi Hoi

Aangezien ik nog 3 treinkaarten van de NS heb die tot morgen geldig zijn, had ik bedacht met mijn honden op pad te gaan.

Ik zou alleen echt niet weten waar naartoe

Ouwehands dierenpark leek me erg leuk maar is denk ik op zondag best wel druk.

Ik wil dus mijn 3 honden meenemen zodat ze er ook lekker uit zijn er is alleen 1 maar

1 van mijn honden kan niet goed met vreemde honden dus een locatie met loslopende honden gaat waarschijnlijk een grote ellende worden omdat mijn andere hond mee gaat grijnzen en het dan waarschijnlijk een groot gevecht gaat worden.

Heeft er iemand nog een leuk idee waar ik heen kan gaan met mijn honden zonder dat er veel loslopende honden zijn?

en wat natuurlijk per trein te bereiken is :+ een klein stukje lopen is niet erg maar het moeten geen kilometers worden natuurijk

Dit zijn mijn hondjes en het gaat hier om de grote witte en mijn herder doet dan gezellig mee. Het zijn dus 2 powerkanonnen bij elkaar en daar een loslopende hond tussen gaat niet goed komen.

Afbeelding

Anoniem

Re: Waar naartoe met honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 21:18

Er zijn honden wandelroutes, even googlen dan vind je het zo ;) zelf nog geen ervaring met wandelroutes in NL voor honden. Mar ik zou zeggen, ga lekker uitwaaien op het strand ;) En denk eraan dat je voor iedere hond een honden treinkaartje moet kopen!

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 21:22

Ja de treinkaartjes voor de honden zijn bij mij bekend. Strand heb ik ook over na zitten denken alleen daar lopen alleen maar loslopende honden. Dat gaat echt niet goed komen als ze op mijn hond afkomen. het zou heel misschien gaan als ik alleen hem bij had en volledig mijn aandacht daarop kon gooien maar zo met 2 van die powerkanonnen durf ik de gok niet te nemen

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 21:35

is iemand al een keer met de honden naar ouwehands geweest? hoor van veel mensen dat het best goed geregeld is. Mag je overal komen of zijn er beperkingen?

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 21:42

Mag dat wel met 3 honden in de trein?

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 21:50

jahoor we zijn totaal namelijk met 3 personen en als we stoelen hebben tegenover elkaar kunnen ze mooi bij ons zitten. zijn deze er niet gaan we meestal in de tussenstukken zitten bij de deuren zeg maar

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 21:54

Tamara_089 schreef:
is iemand al een keer met de honden naar ouwehands geweest? hoor van veel mensen dat het best goed geregeld is. Mag je overal komen of zijn er beperkingen?

Met dit weer is het niet heel druk in Ouwehands. Voor honden is het inderdaad netjes geregeld. Er staan overal waterbakken.
Beperkingen met honden:
Citaat:
Let op: géén toegang voor honden in Het Wad, de kinderboerderij, de Theatertent en de foodcounters in alle restaurants. In RavotAapia zijn honden alleen toegestaan op de paden en het terras. Het gebruik van opruimzakjes is verplicht. Deze ontvang je bij de entree van het dierenpark. Blindegeleidenhonden en honden van abonnementhouders zijn gratis.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 21:56

Had al op de site gezocht maar kon de informatie niet vinden... denk dan toch niet goed gelezen :+

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 21:59

Tamara_089 schreef:
Had al op de site gezocht maar kon de informatie niet vinden... denk dan toch niet goed gelezen :+

Het staat bij actuele informatie, ik heb de eerste keer ook lang lopen zoeken.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 22:16

Dierenpark Amersfoort kan je ook met honden naar toe gaan :)

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 00:21

oke ga ik daar ook even snel naar kijken

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 00:12

ben met de hele bende naar zandvoort geweest.
Ging echt super goed! waren gelukkig niet heel veel honden maar de honden die we tegen kwamen ging eigenlijk op het strand perfect.

Ben er min of meer achter dat als de honden loslopen (mijne blijven wel gewoon aan de lijn) mijn honden anders reageren dan dat als de tegenpartij ook aan de lijn is 8)7

Afbeelding