Griekeland, Lesbos (Molyvos)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eskimo

Griekeland, Lesbos (Molyvos)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 20:37

Hi bokkers!

Ik was van plan om deze zomer samen met mijn vriend op vakantie te gaan in Griekeland. Dit omdat wij hier nog nooit zijn geweest maar er wel hele goede verhalen over horen. Nu had ik een aantal leuke plekjes gezien, en 1 daarvan was in Molyvos. Nu had ik wel goede recensies erover gelezen, maar ik was ook wel benieuwd of er misschien bokkers zijn geweest die er meer over kunnen vertellen? Wil natuurlijk wel in het leukste plaatsje terecht komen :j

Wij willen 10 dagen gaan, en gaan er heen om er heerlijk uit te rusten en van de omgeving te genieten. We willen elke avond uiteten kunnen gaan en lekker aan de zee kunnen liggen. Ook houden we wel van gezellige barretjes waar je lekker wat kunt gaan drinken.

Iemand leuke ervaringen daar gehad? :D Of misschien andere aanraders?

Noppes

Re: Griekeland, Lesbos (Molyvos)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:41

Hi. Ik ben afgelopen jaar voor 8 dagen naar Lesbos geweest met mijn man (huwelijksreis). Wij hadden een appartement in Anaxos, vlakbij Petra. We zijn ook een aantal keren naar Molyvos geweest, erg gezellig stadje. Als je lekker aan de zee wil liggen, uiteten wil gaan en leuke barretjes wil opzoeken, dan zit je daar wel goed. Petra ligt vlakbij, is ook een gezellig stadje. Verder leuk om met een scooter/jeep het eiland te verkennen en wat mooie wandelingen te maken. Ook erg vriendelijke mensen op het eiland.

Wat mij betreft een aanrader. Er zijn nog wel wat groenere griekse eilanden, zoals bijvoorbeeld Samos, maar ik vond Lesbos ook erg mooi.

Eskimo

Re: Griekeland, Lesbos (Molyvos)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 21:35

Klinkt heerlijk! Wij zijn van plan 10 dagen te gaan. Maar er zijn zo veel leuke en mooie eilandjes dat ik telkens weer twijfel. Gelukkig nog genoeg de tijd, maar dit hotel op Molyvos staat zeker op nummer 1!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 21:34

even een upje :o
Iemand ooit in het viva mare hotel in Eftalou (dicht bij Molyvos) geweest?

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-15 20:43

Ben wel langs Eftalou met de boot gevaren maar ben er verder niet geweest. Wel in Molyvos (net terug) en het is echt prachtig. Het is een heerlijk eiland en Molyvos is een heel sprookjesachtig dorpje!