Vind Egypte prachtig, helaas maar een keer geweest. Verder blijf ik groot fan van Spanje. Over een paar jaar gaan we naar west Usa, richting Utah etc. Lijkt me prachtig!
USA ( is gewoon jaren een verslaving geweest), Australië (was geweldig, maar eenmalig) en Spanje, maar daar woon ik gelukkig. Het meest ga ik op vakantie in Nederland
Snollygoster
Geplaatst: 19-01-15 20:53
Spanje! Dat vind ik echt heel leuk. Het is niet heel ver en toch exotisch. Ik ga er nu al 5 jaar op rij met plezier heen.
Verder zijn mijn grote dromen nog altijd Canada, Australië en Florida, waar ik na mijn studies van plan ben om heen te reizen
Absoluut bovenaan staat Canada met z'n prachtige landschappen, hartelijke bevolking en fijne mentaliteit! Qua natuur en bevolking binnen Europa vind ik Slovenië en Kroatië erg fijn, maar ook in Zwitserland, Oostenrijk en Frankrijk prima ervaringen. Ook Duitsland kom ik graag
Spanje (iedere zomer naartoe met mn opa, lekker paar weekjes varen, zonnen, uit eten,mmmmmm) en Noorwegen (ben er geboren en heb er 13 jaar gewoond en is echt mooi daar)
Lian
Geplaatst: 19-01-15 21:11
Griekenland met stip op één
Verenigd Koninkrijk (Engeland, Wales, Ierland) en Zweden vind ik ook erg mooi. Verder vond ik Moskou een fantastische stad, maar dat is het enige wat ik heb gezien van Rusland dus niet echt een land haha
Frankrijk met stip, met een heel kleine voorkeur voor de pyreneen, midden frankrijk en de noordkust.
Wieldop
Geplaatst: 19-01-15 22:31
Griekenland!
Daarnaast staan USA, Spanje/Italië en Australië nog op m'n wish list.
BelleTessa
Geplaatst: 19-01-15 22:31
Curaçao en USA en eigenlijk het hele Caribisch gebied, waar ik geweest ben dan. Oe Noorwegen ook trouwens maar niet om heel vaak heen te gaan.
Suuszels
Geplaatst: 19-01-15 22:32
Amerika en Canada! Maar ook de Azoren zijn super gaaf. Maar ik kan ook genieten van de Ardennen, een leuke stad of wintersport.
Voor komende zomer ben ik er nog niet uit.. We willen misschien ijsland maar is wel een beetje duur..
moonsparkle
Geplaatst: 19-01-15 22:34
Hawaii ik zal er denk ik alleen niet nog een keer heengaan simpelweg omdat er zoveel moois in de wereld te vinden is!
mala26
Geplaatst: 19-01-15 22:35
Canada, Zuid-Afrika (omgeving Kaapstad) en Egypte vond ik super mooi. Amerika, Nieuw-Zeeland, Australië en dichterbij huis Ierland en Schotland staan op mijn wensreislijstje.
DeEenhoorn
Geplaatst: 19-01-15 22:35
spanje! ik vind italië en amerika trouwens ook best leuk hoor, maar ik wil zó graag nog een keer terug naar mallorca! dus als iemand me volgend jaar mee wil nemen? dan ben ik bijna 17 wil ik best, reis wil ik zelf wel betalen. ben voor vakanties vaak wel redelijk met sparen.