Het schijnt er erg mooi te zijn en door de warme luchtstroom prima weer in de zomer. Het heeft erg mijn aandacht getrokken, maar ik ben erg benieuwd of iemand van jullie er een keer is geweest en wat jullie ervaringen ermee zijn.
Je vliegt vanaf het zuiden in Engeland, of gaat met de boot naar één van de eilandjes. Er zijn 4 eilanden van de paar honderd bewoond. Zou je dan bv een dagje naar een eiland kunnen dat niet bewoond is? En wat is leuk om er te doen?
moonsparkle
Geplaatst: 16-01-15 20:33
Ziet er mooi uit ik had er nog nooit van gehoord. Het enige wat mij tegen zou vallen is het weer. Dan heb je mooie stranden maar ik las dat het in de zomer tussen de 15 en 20 graden is en dat er altijd veel wind staat. De stranden zien er op de foto's nog wel zo aantrekkelijk uit.
Ik heb die eilanden een keer voorbij zien komen bij 3 op Reis. Misschien dat je die aflevering terug zou kunnen zoeken
Anoniem
Geplaatst: 16-01-15 20:40
Leverage schreef:
Ik heb die eilanden een keer voorbij zien komen bij 3 op Reis. Misschien dat je die aflevering terug zou kunnen zoeken
Het leuke is, die heb ik al bekeken.
Anoniem
Geplaatst: 16-01-15 20:41
Graaf in mijn geheugen. Worden daffodils op gekweekt vanwege het klimaat. Houden 1x per jaar een zeilwedstrijd. je waait er wel weg, vorst kennen ze eigenlijk niet. http://www.telegraph.co.uk/travel/desti ... oings.html edit: spelling