Expedia.nl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Expedia.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 10:47

Hallo!

Zijn er hier mensen die wleeens met expedia.nl een reis geboekt hebben?
Ik heb van de week met een vriendinnetje een reis zitten samenstellen, gister geboekt. Hotels gereserveerd, die betalen we daar wel. Nu hadden we wel vliegticket + huurauto + eerste 2 dagen hotel. Kwamen we bij het afrekenen, dus ik denk er moet nu een aanbetaling gedaan worden.
Kon ik dus alleen kiezen voor betaling in 1x of betaling gespreid maar wel vanaf 2 verschillende creditcards! Vond dit zo vreemd, heb het zo nog nooit gehad.

Vandaar de vraag: zijn er hier ervaringen met boeken via expedia en hoe ging dat met aanbetaling?

Achterom

Re: Expedia.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 10:51

Ja, goede ervaringen. De aanbetaling ging via de creditcard van mijn man, in 1 keer.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 13:55

Maar was dat een aanbetaling of meteen het volledige bedrag?

Ik kon nl niet kiezen voor aanbetaling, alleen hele betaling in 1x op gesplitst...
Heb áltijd aanbetalingen gedaan bij eerdere vakanties, nooit in 1x meteen hoeven betalen...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 13:56

Wij betalen het altijd in 1 keer, omdat je het niet bij een reisorganisatie boekt maar bij individuele bedrijven (hotel apart, vlucht apart enz)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 13:59

Ah okee, dan zal dat het haast wel zijn. Nu je het zo zegt, klinkt het wel heel logisch.
Daar had ik nog niet bij stil gestaan :). Thnx!